הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי חתמה על עונה נוספת כפרזנטורית של רשת SCOOP

0
203
צילום: שי פרנקו

הקמפיין של רשת SCOOP בכיכובה של אודיה יעלה לקראת אמצע חודש מרץ, בהשקעה הנאמדת בכ – 2.5 מיליון ₪.  

הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי הידועה בשם הבמה שלה 'אודיה', פריצת השנה במוזיקה, חתמה אמש על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של רשת scoop   .

הקמפיין של רשת SCOOP בכיכובה של אודיה יעלה לקראת אמצע חודש מרץ, בהשקעה הנאמדת בכ  2.5 מיליון ₪.  הקמפיין יעלה לרגל השקת הקולקצייה החדשה לקיץ 2023 והוא יכלול בין הייתר: סרטונים בטלוויזיה שיעלו בערוצים 12 ו 13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של אודיה אזולאי.

לצידה של הזמרת  אודיה תצטלם אדר כהן, מעצבת האופנה מאשדוד,  ששרדה את התאונה הקשה בטולום שבמקסיקו (בינואר האחרון, 2023), במהלכה איבדה את ידה.  אדר הנמצאת בשיקום ארוך בביה"ח תל השומר, ממנו צפויה להשתחרר בימים הקרובים, לקראת צילומי הקמפיין.

 לדברי רוני אינסאז, מנכ"ל רשת SCOOP: "אנו המותג הראשון שזיהה לפני כחצי שנה את הצלחת הזמרת והיוצרת אודייה ושמחים לחתום איתה לעונה שנייה. מאז שבחרנו בה כפרזנטורית המותג כבשה את מצעדי הפזמונים  ועשתה היסטוריה כשכבשה את קיסריה פעמיים,  ולאחרונה גם הופיעה בהיכל מנורה לצד זמרים מובילים אחרים.   לדבריו: "באפריל מתוכננת הופעת ענק שלה בלייב פארק ראשון לציון ואנו מתכננים שיתוף פעולה בנושא".   עוד מסר אינסאנז: "השילוב של אודיה ואדר כהן בקמפיין משותף הולך להיות בלתי נשכח, בשורה עם הרבה ערכים:  שתי נשים חזקות, לכל אחת מהן סיפור חיים מעורר השראה,   שוברות  מוסכמות עם המון העצמה". עוד מוסיף אינסאז: "החיבור של השתיים על הסט יהווה השראה להרבה נערות, נשים וצעירות להיות אחראיות על החיים שלהן, לקבוע את גורלן – ערך מוסף שחשוב לנו ברשת סקופ לשים בקדמת הבמה."

אודיה זמרת, יוצרת, מלחינה ישראלית, הפכה השנה לזמרת המדוברת ביותר בישראל, שרשרת להיטי ענק שלה כבשו בזה אחר זה את פסגות המצעדים, "אור", "אם הייתי צריכה", "תשבור לי ת'לב", "מה איתך אבא", "אינטלקטוערס", "אוהבת אותך בטעות", "בימים ההם", "הרב שלי אמר" ועוד…אודיה כבשה את

פסגות המצעדים של יו טיוב, אפל מיוזיק וספוטפיי, את הבמות הגדולות בישראל והיא ללא ספק פריצת השנה במוזיקה, והזמרת הצעירה הבולטת בישראל כיום, ומהבודדות שיוצרת את השירים שלה בעצמה.

רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני איינסאז. הרשת מתמחה בייבוא ושיווק  נעליים, תיקים ואביזרי אופנה  לכל המשפחה.  כיום הרשת מונה 75 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ- 600 עובדים.