קמפיין דוגמנות ראשון ללאורה לנטינו

0
979
לאורה לנטינו לגולברי | צילום: חיים כהן

כוכבת התוכנית "זוג מנצח" לאורה לנטינו על סט הצילומים של בית האופנה GOLBARY

"אני סוף סוף לא רק החברה האיטלקיה של איציק זוהר, יש לי שם"

 

 

מי שכבשה בחודשים האחרונים את המסך בתוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP" היא לאורה לנטינו שהפכה להיות אחת הדמויות הכי מסקרנות בריאליטי הזוגות. את צעדיה הראשונים לאורה עושה בעולם האופנה והדוגמנות כשהיא מפגינה את כישוריה ומצטלמת לאתר של בית האופנה GOLBARY.

לאורה לנטינו לגולברי | צילום: חיים כהן

את לאורה לנטינו (24), ילידת נאפולי שבאיטליה, אנו מכירים כאישה לצידו של איציק זוהר כדורגלן העבר, אותו הכירה לפני 5 שנים בבודפשט ומאז דרכיהם לא נפרדו על אף 25 השנים שמפרידות ביניהם. לפני כשנה התארסו השניים במסגרת צילומי תוכנית הריאליטי "זוג מנצח Vip" שם לראשונה נחשפה לאורה על גבי מסך הפריים טיים.

 

התוכנית העמידה אותה כדמות בפני עצמה ואמש נוכחנו לראות אותה לראשונה מאחורי המצלמה במסגרת צילומי בית האופנה GOLBARY, מצטלמת ומפגינה נשיות, אסרטיביות, ביטחון וחוזקה.

 

לאורה מספרת לאנשי הצוות בסט הצילומים על אירוסיה לאיציק "כרגע עדיין אין תאריך מיועד לחתונה, זה יקח זמן וזה לא יקרה בקרוב. אנחנו מחכים שהקורונה תסתיים בכל העולם, יש לי משפחה בהונגריה ובאיטליה וכולם צריכים להגיע לחתונה, כרגע המצב לא מאפשר את ההגעה שלהם  לכן ברגע שנדע על תאריך החתונה כולם ידעו איתנו, מה שכן את שמלות הערב שלGOLBARY  אני אאמץ לחגיגות לקראת החתונה".

לאורה לנטינו לגולברי | צילום: חיים כהן

כמו כן מוסיפה שיש לשניים מחשבה עתידית על ילדים והפרש הגילאים לא מפריע לה כלל כיוון שלטענתה יש לה "נשמה של אישה בת 50" לדבריה שיתוף הפעולה והחיבור ביניהם חשוב יותר מהגיל. יחד עם זאת מתארת את אהבתה לילדיו של איציק ומפארת את היחסים בינה לבינם.

 

בימים אלה לאורה עוברת הליך גיור ומתארת אותו כהליך לא פשוט בשל הבירוקרטיה של משרד הפנים, אך לא מביעה חשש ואומרת שהיא יודעת ומרגישה שלהתגייר הוא הדבר הנכון עבורה ואף מציינת שעושה קידוש בערבי שישי, חוגגת חגים יהודיים וצמה ביום הכיפורים.

 

לאורה מוסיפה שהיא לא מתכוונת לנפוש בקיץ הקרוב, אלא מתכוונת לנצל את 15 דקות התהילה שלה בעבודה קשה וממנה לקצור את הפירות, היא מצפה להשתלב בעולם הטלוויזיה והדוגמנות כאישה עצמאית ולא כאישה שלצד איציק זוהר.