דניאל גרינברג, טהוניה רובל ושירקנה מילר – מסירות לקיץ!

0
276
קרדיט צילום: ניר פקין

דניאל גרינברג, טהוניה רובל ושירנקה מילר, נצפו אמש (יום ד), באירוע חגיגי  שנערך בקליניקה היוקרתית של ד"ר להבית אקרמן, בהרצליה פיתוח, לרגל השקת מכשיר בייתי להסרת שיער של EPILADY (הפיליידי).  האירוע החל בקוקטייל חגיגי ומינגלינג, במסגרתו המוזמנות קבלו הרצאה בנושא הסרת שיער והתנסות  במכשיר החדש.

 

דניאל גרינברג שמיהרה מייד לאחר האירוע לאסוף את ילדיה מהגן, סיפרה שבימים אלה היא עסוקה לקראת השקת מוצרי שיער של מותג בבעלותה, אותם תחשוף במהלך חודש מרץ הקרוב. לדבריה: "לפני חודשיים השקתי מותג ביגוד לילדים, שספג ביקורות רבות על מחירי הפריטים אז לקחת הפעם נושא זה לתשומת ליבי". שנשאלה האם הגרוש אייל גולן מפרגן לה על קריירה החדשה כאשת עסקים, ענתה: "ברור שאייל מפרגן לי, בסוף אני אמא של הילדים שלו והוא שמח על ההצלחות שלי".

קרדיט צילום: ניר פקין

טהונייה, שלפני כשבועיים הוציאה צו הרחקה נגד הגרוש שלה, יניב בן משה,  בעקבות מספר מקרים בינה לבינו,  סיפרה שעברה לדירה חדשה בראשון לציון בכדי להיות קרובה להוריה. טהונייה סיפרה שאת יום המשפחה חגגה עם ביתה טליה שהן אופות קפקייס   ומרכיבות פאזלים.

 

בסיום האירוע, נכנסו טהוניה, דניאל ושירנקה לאחד מחדרי הטיפולים על מנת להתנסות במכשיר בליווי אישי  של ד"ר אקרמן כשבסיום קיבלו במתנה גם סדרת מוצרי טיפוח של הד"ר.