הסתיו של בקהאם: מותג המשקפיים של דיויד בקהאם משיק קולקציית סתיו 2021 עם קפסולה לאופנוענים

0
1019
צילום יח"צ חו"ל

בלעדי ברשת "אירוקה" 

בימים אלו מושקת בעולם ובישראל הקולקציה החדשה של מותג משקפי השמש דיוויד בקהאם  – אשר כוללת עשרות דגמים לגברים ונשים. 

 דיויד בקהאם הידוע כחובב אופנועים מושבע, עיצב את הקולקציה בהשראות עולם הרכיבה, הן בעיצוב וגווני הקולקציה והן בפונקציונאליות.

הקולקציה כוללת מעל 50  דגמי משקפיי שמש וראיה המשלבים עדכניות אופנתית עם נגיעה וינטאג'ית ומותאמים לרכיבה על אופנוע. העיצוב הייחודי מורכב משילוב של זרועות עבות, פרונט נמוך יחסית והגנה צידית, כל אלו מאפשרים הרכבת המשקפיים מתחת לקסדת האופנוע והגנה מהרוח. הקולקציה מעוצבת מאצטט ומשלבת גוונים טבעיים האהובים על דיויד בקהאם, מירוק זית, דרך חומים, צהובים, אפורים והרבה גוונים של שקוף. בקולקציה גדש על עדשות ייחודיות, עדשות מינרליות, מחליפות צבע, עדשות פולרייז והעדשה הכתומה המועדפת על דיויד בקהאם.  

 לדברי בקהאם :"כל החיים חיפשתי משקפי שמש שיהיו גם אופנתיים וגם יתאימו לצרכי הרכיבה שלי, שיתאימו מתחת לקסדה ושיכסו את העיניים באופן מלא. הקולקציה הזאת היא הגשמת חלום עבורי"  

לי אפיק, מנכ"לית רשת "אירוקה" מסבירה על הקולקציה:  " המותג דיוויד בקהאם  התקבל בישראל באהדה גדולה בזכות דיוק הקולקציה, בהיבטי איכות, עיצוב ומחיר – והתאמתם לקהל הישראלי. השבוע הופצה לחנויות קולקציית הסתיו החדשה וכבר זוכה להצלחה כבירה". 

מותג המשקפיים DB – EYEWEAR by DAVID BECHKAM הושק במילנו בפברואר 2020 ממש לפני שפרצה הקורונה,  באירוע פרטי נוצץ בנוכחות דיויד בקהאם עצמו ובכירי תחום המשקפיים הבינלאומי לרבות הנהלת אירוקה והפרזנטורית של אירוקה נטע אלחמיסטר.  

המותג פותח ע"י דיויד בקהאם  בשיתוף עם חברת ספילו האיטלקית, האחראית לייצור ושיווק מותגי יוקרה מובילים נוספים דוגמת דיור, פנדי, גימי צו, מארק גייקובז ועוד, והוא משווק בישראל בלעדית ע"י אירוקה בשיתוף עם המותג. 

קולקציית הסתיו מושקת בתקופת מבצעי הקיץ עם 25% הנחה לרגל ההשקה.

טווח המחירים: החל מ- 599 ₪ ועד 999 ₪ 

להשיג בלעדית ברשת אירוקה

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל