רשת H&O משיקה: קולקציית הלבשת פנאי, בית ושינה לנשים לעונת אביב קיץ 2021

0
740
צילום טל טרי

רשת H&O מציעה קולקציית פנאי, בית ושינה משל מותג הבית TAG WOMAN לקיץ 2021 הכוללת מגוון רחב של פריטים מודפסים המתכתבים עם הטרנדיים העולמיים באופנת הנשים והלנז'רי, לצד פריטי בייסיק איכותיים. הקולקציה עושה שימוש בבדים טבעיים – כותנות וויסקוזה המתאימים לבית, לשינה כמו גם ליציאה קצרה לפארק בגזרות המתאימות ממידה S ועד למידה  XXLנוחות ומרווחות ומאפשרות לכל אישה להתחדש במחירים השווים לכל כיס.

 

 קבוצות הקולקציה:

 

Like sugar

 

קולקציית בית ושינה בצבעוניות מתקתקה ופסטלית: גווני וורוד, סלדין אפור בהיר לצד שחור ולבן הקלאסיים. הקולקציה מציעה מגוון שמלות, כותנות, ביג , T מכנסי בית במגוון גזרות ואורכים ביניהם: 7/8, אורך ברך, מכנסיים קצרים ומכנסונים לצד טישרט מרווחות עם מחשוף ניקי או וי, גופיות בייסיק או משולבות תחרה בגזרות מרווחות בבדי כותנה או ויסקוזה נעימים במיוחד. בקולקציה זו ניתן לשלב בין כל הפריטים וליצור שילובים אופנתיים של פריטים חלקים בצבעים בהירים או חזקים לצד פריטים מודפסים all over של נקודות קטנות או גדולות, דפוסי חיות:   פלמנגו, יוניקורן, חתולים או דובוני פנדה, פרחים קטנים בצבעוניות טון על טון, קפקייקס וכיתובי טקסט הומוריסטיים. 

 

Dark garden

 

קולקציית שינה מבדי ויסקוזה איכותיים המשלבת גופייה ומכנסיים קצרים עם תחרה עדינה ביחד עם חלוק בית בגזרת קימונו וסיומות בד סאטן להרכבת סט רומנטי ואופנתי בדפוסי פרחים קטנים או גדולים על רקע שחור קלאסי או דפוס מנוחש בצבעוניות חמה.

 

בנוסף, מציעה הקולקציה מגוון שמלות בית באורך מקסי בשחור חלק, פרחוני או דפוס אתני בגזרת שרוול או גופייה, מכנסיים וגופיות בפרחוניות ורודה, עלים ופרחים בצבעים מונוכרומטיים של אפור ושחור עם תוספות תחרה בצידי המכנסיים, במחשוף ובגב הגופייה.

 

Graphic Animal

 

במקביל לטרנדים העולמיים בעולם האופנה, מציעה הקולקציה מגוון רחב של פריטים mix and match, ומשלבת ביו פריטים מודפסים מעולם החיות: מנומר ומנוחש בגוונים חומים לצד פריטים חלקים בשחור או פסים ונקודות גרפיים. בין הפריטים ניתן למצוא שמלות קומבניזון, מכנסיים רחבים, מכנסי אורך ברך עם גומי רחב ומחמיא, מכנסיים קצרים עם סיומות מלמלה, גופיות תחרה, שמלות בית מרווחות עם מכפלות עגולות , טישרטים וגופיות עם מחשופי גב מעניינים והיצע רחב של מכנסי ויסקוזה קצרים במגוון דפוסים. 

 

סט מותגי דמויות הלבשת בית ושינה

 

קולקציה רחבה של דמויות ממותגות המשלבת בין הטרנדים האופנתיים לדמויות המחויכות בבדי מאה אחוז כותנה. קבוצת טאי דאי צבעונית הלקוחה היישר מעולם פסטיבלי המוסיקה משלבת את דמות הפנתר הוורוד בהרבה הומור ובמראה צעיר ושילובים של טישרט ומכנסיים קצרים לצד טוניקות וביג טי שרט, דמותה של ברבי בדפוסי תמונות דיגיטליות על גבי שמלת בית וטישרט בצבעוניות בסיסית של שחור לבן המשולבות עם מכנסונים בדפוס מנומר ועדין בצבעוניות זהה.

 

כמו כן,  מינימאוס בצבעוניות אפורה וכסופה, דמויות טום וג'רי על רקע ורוד בייבי או אפור מנוקד, לוני טונס וטוויטי עם העיניים הגדולות והמחייכות והדמות הצהובה על דפוסי all over  במכנסי 7/8 מרווחים או מכנסיים קצרים, מערכות לבוש של טישרט או גופיות ומכנסונים עם סנופי בצבעוניות של אדום, שחור, לבן ומה יותר נח מאשר להתרפק על הספה עם סט של טישרט בגזרת אובר סייז ומכנסונים שחורים מעוטרים בסרט לבן בגיזרה ספורטיבית.

 

מחירים:

גופיות – החל מ29.9 ₪ 

מכנסיים קצרים  – החל מ29.9 ₪ 

טישרט  – החל מ49.9 ₪ 

שמלות בית  – החל מ 49.9 ₪ 

מכנסי 7/8  – החל מ69.9 ₪ 

חלוקים – החל מ 99.9 ₪ 

סט פיג'מה – החל מ49.9 ₪