השתלת שיער בשיטת DHI – העתיד כבר כאן

0
393
השתלת שיער בטורקיה
קרדיט PIXABAY

השתלת שיער DHI בטורקיה היא המילה האחרונה בעולם השתלות השיער. מה פירוש האותיות הלטיניות ומדוע מדובר בשיטה פורצת דרך? הנה התשובות המלאות

DHI (Direct Hair Transplant) זו שיטה חדשנית שבמסגרתה הרופא המטפל לוקח זקיקי שיער מאזור בראש שבו יש צמיחה טבעית של שיער ומשתיל את הזקיקים בנקודות שבהן ישנה התקרחות. כתוצאה מכך, הגוף מזהה את זקיקי הישער הטבעיים ו"מורה" על צמיחה מחודש של השיער. פירוש הדבר הוא שתוך מספר חודשים בודדים ישנה צמיחה מחודשת של שיער טבעי, ממש כמו בימים שלפני ההתקרחות.

השתלת שיער DHI בטורקיה נעשית על ידי טובי המומחים בתחום. ראשית, הרופאים מעניקים לכל אחד מהמטופלים הפוטנציאליים שיחת יעוץ ללא עלות או התחייבות באמצעות הזום או בשיחת וידאו בוואטסאפ. במהלך השיחה המטפל יכול להתרשם מקו השיער, מההליך שיש לבצע כדי לחדש את הצמיחה ולאפשר למטופל או המטופלת איכות חיים גבוהה, החזרה של הביטחון העצמי ושל המראה הצעיר והרענן.

אמנם מדובר בטיפול חדשני המבוצע תחת הרדמה מקומית ונטול כאבים, אולם טיפול זה ארוך יותר מטיפולי השתלות שיער אחרים. הסיבה לכך היא שבכל סשן טיפולי ניתן להשתיל עד 2,000 זקיקי שיער בלבד. ישנם מקרים שמספר זה יספיק, אולם במקרים אחרים, בהם ההתקרחות חמורה יותר, יתכן שיידרשו 2—3 טיפולים נוספים עד להשלמת הטיפול. יש לעניין משמעות כלכלית, מטבע הדברים, אולם מן העבר השני בתום הטיפול לא נדרשת תקופת החלמה כלשהי וישנם מטופלים שחוזרם לשגרת חייהם עוד באותו היום.

במסגרת טיפולי השתלת שיער DHI בטורקיה כל אחת מהמטופלים נהנה מהסעה VIP משדה התעופה אל המרפאה, שהות במגורי יוקרה בסמוך לקליניקת הטיפולים וכמובן מצוות רפואי מיומן ומקצועי, אשר צבר ניסיון רב בהשתלות שיער מסוג זה. כמו בכל טיפול רפואי אחר, גם כאשר מדובר בטיפולי השתלת שיער DHI חשוב מאוד לבחור בקפידה את הרופא המטפל ולהיות סמוכים ובטוחים שיש בידיו את היכולת לתת מענה רפואי איכותי.

בשל העובדה שטיפול מסוג זה מעודד צמיחה מחודשת של השיער, הוא יעיל גם עבור מי שמבקשים לכסות צלקות שנגרמו כתוצאה מפציעות לאורך השנים. הצמיחה של השיער מכסה את הצלקות והמראה הצעיר והרענן מחליף את המראה הפצוע והחולה. בדרך הזו אתם תוכלו להחליט מי ידע על הפציעה שלכם והיא תפסיק להיות חלק מהזהות שלכם.

השתלת שיער DHI בטורקיה היא חלק מתיירות הבריאות הענפה שמגיעה למדינה. המחירים הזולים (בהשוואה למחיר של הליך דומה בישראל) לצד רופאים מנוסים ובעלי שם עולמי יוצרים תמהיל אטרקטיבי עבור מטופלים ישראליים שמבקשים להשאיר את ימי הקרחת מאחור וליהנות משיער שופע, בעל מגע טבעי, ממש כפי שהיה בימים עברו. האם מצאנו את סוד מעיין הנעורים? אם שואלים את הטורקים – התשובה היא כן!