בשורה לרוכבי האופניים: רשת חנויות האופניים "מצמן את מרוץ" תשווק לראשונה את מגוון בגדי הספורט והרכיבה של המותג הבינלאומי CEP

0
1064
צילום: יחצ

חברת מצמן את מרוץ תחל לשווק החודש את מגוון בגדי הרכיבה של מותג בגדי הספורט והרכיבה הבינלאומי CEP המשווק בישראל על-ידי חברת דין דיאגנוסטיקה.  בגדי הספורט של מותג CEP יתווספו למגוון מוצרי הספורט של דין דיאגנוסטיקה שכבר נמכרים באתר האינטרנט של מצמן את מרוץ כגון מכשירי גירוי חשמלי לשריר של המותג  COMPEX וכן אקדחי עיסוי של המותג TRATAC.

צילום: יחצ

חברת מצמן את מרוץ הינה חברה מובילה המתמחה במכירה של אופניים ואביזרים נלווים.

החברה מקדמת את תרבות האופניים בישראל ב-80 השנים האחרונות ומציעה את סל המוצרים הרחב ביותר לרוכבים הכולל מגוון של אופניים ברמות שונות, אביזרים וחלקי חילוף. חברת מצמן את מרוץ משווקת מוצרים ב-150 נקודות מכירה שונות ובנוסף מפעילה אתר מכירות אונליין.

 

אייל ארצי, מנהל מחלקת אביזרים בחברת מצמן את מרוץ, מספר מדוע בחרו להוסיף את מותג CEP למשפחת מוצרי החברה: "חלק מתפיסת העולם של מצמן את מרוץ היא להציע לקהילת הרוכבים הישראלית את המוצרים האיכותיים והמובילים בתחום. אין לנו ספק שבגדי הרכיבה של מותג CEP נותנים מענה לצרכי הרוכב הישראלי ברמה הגבוה ביותר".

 

צילום: יחצ

 

חברת דין דיאגנוסטיקה פועלת כיבואן ומפיץ ציוד רפואי מזה 30 שנה ועוסקת במתן מגוון פתרונות וטכנולוגיות בתחומים מגוונים. החברה משווקת מוצרי צריכה, מכשור וציוד רפואי מתקדם כגון: משאבות חלב ומוצרים לאם ולתינוק, מוצרי אורתופדיה, פיזיותרפיה, שיקום ומוצרי ספורט, בדיקות ביתיות ועוד. החברה מפעילה את חנות האונליין "דין סטור" לרכישה נוחה ישירות מהיבואן.

 

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ