בטופשופ כבר היית?

0
2867
בטופשופ כבר היית?

"היכן קנית את זה ?" – הינה שאלה שלא פוסחת גם על ידידותי עיתונאיות האופנה, המבינות, שאותן אני פוגשת באירועי האופנה בחו'ל. שאלה רלוונטית למקרים ספציפיים אך נכונה גם כמנדבת אינפורמציה מקצועית על המקומות הכי ראויים בהם מוצגת האופנה הכי חדשנית.

לכל בירת אופנה יש את ה"מכה" של שוחרי האופנה- בניו יורק אלו האזורים הישנים שמתחדשים בגלריות, מסעדות ובוטיקים ראויים שמעניין ומזין לבקר בהם, אזור שוק הבשר, החנות המופלאה של פרדה ושל קום דה גרסון הממוקמות בסוהו. בפריז מובילה חנות "קולט" ו"אן מארי", השוקדים לגלות מעצבים חדשים וחדשניים ובלונדון החנות החדשה של קום דה גרסון וטופשופ.

טופשופ היא למעשה חנות כל בו יוצאת דופן שאין עיתונאית אחת שתעז לעזוב את לונדון מבלי לבקר בה ולרכוש כמה פריטים ייחודיים.

"אם אינני מצליחה להגיע לטופשופ זה כאילו לא הייתי בלונדון", אמרה אחת העיתונאיות.

טופשופ היא חנות בעלת אופי צעיר שנותנת חסות ובמה מקדמת לעיצובים של כשרונות צעירים. חנויות טופשופ פרושות ברחבי העולם, שתיים מהן נמצאות בארץ אחת ב"ארנה" שבהרצלייה פיתוח והשנייה בקניון רמת אביב. החנויות המקומיות, בינתיים, רק דומות לאמן הביולוגית, שהיא אחת החנויות הנחשבות, המבינות והמובילות באופנה. לא סתם חנות אלא כל בו של אופנה שבין מעצביו נמנים חוסיין שלאיין, סופיה קוקוסאלאקי, קלמנט ריבירו ואחרים. באוסף פריטי לבוש בנושאים שונים, הלבשה תחתונה והלבשת לילה, בגדי ים ובגדי הריון, אביזרים, תכשיטים, נעליים ותיקים שמשלימים את תמונת האופנה. הסגנון הוא מיקס הרמוני או דיסהרמוני, שכל אחת יכולה לבחור בטעמה האינדיבידואלי, של פריטים שונים שמתמזגים ברוח הזמן והאופנה העכשווית. לטופשופ הנותנת חסות ובמה מקדמת לעיצובים של כישרונות צעירים, נחשבת לחנות עדכנית בעלת מדיניות זורמת, זורמת עם סיפורי האופנה וזורמת גם תרתי משמע, בהתחדשות שבועית שוטפת של דגמים המגיעים מלונדון . טופשופ עוקבת אחר מגמות האופנה הרווחות בעולם ומאמצת אותן בדרך מבוקרת. היא מושפעת מהן ובעיקר ממעצבים מובילים כמו מרק ג'יקובס, אנה סוי, מרני, בלו מרין, רוברטו קבאלי ופילוסופי, מותגים שלסגנונם זהות צעירה ומכתיבה. מעצביה של טופשופ מטפלים בדקדקנות בכל הרעיונות ומתרגמים את הנושאים המובילים, באינטרפטציות וטעם אישי, לשפה נגישה ומחירים סבירים.

הקולקציה מחולקת לקבוצות המוכתרות בשמות מפתים, אימפרוביזציות שניזונות מעשורי המאה ה-20, משנות השבעים המשמעותיות בהיסטוריה של האופנה, מפולקלור עמים מתורגם לנוסח מודרני, מראה צבאי משופר כנוסטלגיה למסעות הספארי בבגדים מקומטים וגוונים חמים וטבעיים. המראה הספורטיבי, מנוסח מחדש, אך איננו מיועד למגרשי הספורט. וגם תזכורות לסגנון הויקטוריאני, להדפסים האפריקאים, לסגנון הלבוש ההיפי ולאווירה המזרח תיכונית המציגה כפתנים וחולצות רקומות במוטיבים פולקלוריסטים.

בנוסף לכל אלה קו בלעדי של בגדי ג'ינס בשם "מוטו" שמציג מגוון רחב של פריטי לבוש מבדי ג'ינס מטופלים כהלכה, במרקמים מיושנים וגזרות מחמיאות עתירות חתכים ותפרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here