הגברים של לי קופר: סקאלה של ג'ינסים לצד פריטי אופנה לכל שעות היממה – קולקציית קיץ 2021

0
960
צילום עופר חג'יוב

סקאלה של גינסים לצד פריטי אופנה לכל שעות היממה 

מהופעה ספורטיבית עד לוק מתוחכם לערב    

 

קולקציית   קיץ 2021   

  

מותג האופנה לי-קופר משיק את קולקציית קיץ  2021 לגברים, שעוצבה בדגש טרנדים בולטים לעונה הנוכחית עם שילוב של  נוחות, נועזות וצבעוניות. 

 

הקולקציה מתאפיינת במגוון רחב של ג'ינסים ופרטי אופנה לכל שעות היום והערב,  תוך הקפדה  רבה על איכות הבדים והתאמתם לקיץ הישראלי. 

 

קולקציית הקיץ  משלבת שלל סגנונות והשראות אשר לכל אחת ייחודיות משלה. ניתן למצוא פריטים אשר שואבים השראה מעולמות הספורט והכדורסל וניתן להרכיב הופעה מתוחכמת המתאימה לערב, למסיבות ולאירועים עם פריטים אלו. על מנת שהפריט יקבל פיגמנט מבריק  וחגיגי, נעשה שימוש באמצעות בדי  100% כותנה באיכות גבוהה.

 

בנוסף, הקולקציה מציעה לראשונה פריטים השואבים השראה מעולמות המחזור והאקולוגיה, המאופיינים בחומרים טבעיים ובצבעוניות טבעית ובעלי מראה משוחרר ונינוח. 

 

בסימן הקיץ המותג לי קופר מציע מגוון רחב של פריטים המשדרים חופשה קייצית ומתאימים לגיחה לים או לקרוז, כמו: בגדי ים, מכנסי קזואל, חולצות פולו, מגוון רחב של טי שרט בצבעים ובהדפסים שונים, חולצות כפתורים קלילות ועוד. 

 

סקאלת הג'ינסים  עשירה ומגוונת, נותנת ביטוי ומשתלבת עם כל אחת מהקבוצות שמאפיינות את העונה הן בג'ינס ארוך והן ברמודות ג'ינס. כל דגם מקבל טיפול שלא דומה לשני, סיומות גזורות, פרומות, א סימטריות וקרעים במיקומים שונים. לצג הגזרות המחמיאות ניתן למצוא בקולקציה גזרות חדשות כמו: בונו- גזרה ישרה ומשוחררת באורך קרסול המגיעה בשתי שטיפות- האחת בהירה במראה וינטאג' והשניה בצבע כחול כהה 

 

עם קרעים וגזרת ג'וג'- גזרת מותן אמצע עם קרעים בעל צבע קונטרסטי בחלקו הפנימי. קולקציית הג'ינסים שמה דגש עם נוחות, איכות וחדשנות על מנת להעניק ללקוח חווית קניה מעודכנת בכל עונה.

 

טווח מידות:

 גינסים: 26-38

       בגדי ים: : XS-XXL

 XS-XXLחולצות: 

נעליים: 40-45

טווח מחירים: 

ג'ינסים:  299.90-399.90 ₪ 

טי שרטים: 69.90-199.90 ₪ 

ברמודות: 119.90-279.90 ₪ 

בגדי ים: 99.90 ₪

ניתן להשיג  בסניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ

צלם: עופר חגיוב
צילום עופר חג'יוב