בית כללי "אין פזמון, תרקדי"  קולקציית תכשיטי המחול   של המעצבת דליה הרטמן 

"אין פזמון, תרקדי"  קולקציית תכשיטי המחול   של המעצבת דליה הרטמן 

0
974
קרדיט:צילום פלג אלקלעי

קרדיט: צילום פלג אלקלעי

אייל גולן עונד שרשרת עם מיקרופון. מעצבי שיער עונדים שרשראות עם מספריים.

אז ברור שכל רקדנית הייתה שמחה לענוד תליון שמשקף את אהבתה הגדולה למחול ואין אמירה טובה יותר מתליון אופנתי של רקדנית, חדש ומנצנץ.

במיוחד עבור הרקדניות וחובבות המחול, יצרה המעצבת דליה הרטמן את הקולקציה המושלמת – שרשראות, צמידים ועגילי מחול בציפוי כסף וזהב 24 קראט, עם תליונים יחודיים של מגוון תנועות מעולם המחול, כמו נעלי בלט ורקדניות בעיצוב נקי, עדין ומושלם, ממש כמו בעולם האמיתי אחד לאחד.

קרדיט: צילום פלג אלקלעי

דליה, בעלת חנות העיצוב והמתנות "דלי'ס בית להשראה", רקדה שנים רבות בלהקת המחול "בת-דור". האהבה של דליה לריקוד הייתה גם ההשראה לקולקציית תכשיטי המחול הייחודית מבין הקולקציות המגוונות שעיצבה. היא החליטה לקחת את נעל ה"פוינט" שאיתה רקדה, ולעצב מודל מוקטן שלה כתליון מדוייק ותואם אחד לאחד לכל הפרטים שבנעל האמיתית.

קרדיט: צילום פלג אלקלעי

רקדניות מכל התחומים עפות על התליון הזה, כמו גם על תליוני הרקדניות/ים שנולדו אחריו, שכולם מעוצבים בדיוק רב לפי התנועות הנכונות של הגוף, הידיים, הרגליים וכו'.

קולקציית המחול שאבה את השראתה מעולמות הבלט, ההיפ-הופ, התעמלות אמנותית, מחול מודרני ועוד.  השרשראות מגיעות בציפוי זהב 24 קראט או בציפוי כסף, בתצורת מתאר או תלת-מימד, כך שכל אחת מחובבות הריקוד מתחברת לדגם שהכי מדבר אליה.

קרדיט: צילום פלג אלקלעי

אז אחרי שנת הקורונה שבמהלכה בוטלו כל מופעי הסיום של בתי הספר למחול – אין מתנה יותר מושלמת מזאת לרקדניות ובכלל לחובבות האקססוריז.

מחיר תכשיטי הקולקציה: 159-199 ₪.

ניתן להשיג: דלי'ס בית להשראה, סנפיר 3 קדימה-צורן,  בטלפון : 054-9292480 

ובאתר www.dali-s.co.il 

דילוג לתוכן