רשת ההלבשה התחתונה JACK KUBA יוצאת בקמפיין המזכיר לנשים ללכת להיבדק לרגל חודש המודעות לסרטן השד

0
289
קרדיט: שי יחזקאל

רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA (ג'ק קובה) מציינת את חודש המודעות לסרטן השד, ויוצאת החל מהשבוע הקרוב בקמפיין המזכיר לנשים ללכת להיבדק, בהשקעה הנאמדת בכ-350 אלף ש"ח.

הקמפיין החדש כולל פרסום רחב בדיגיטל ובסושיאל והוא נוצר על מנת לעורר מודעות בנושא, וקורא לנשים לשים עצמן במקום הראשון וללכת להיבדק. במקביל, משיק המותג קולקציה ורודה, לרגל חודש המודעות לסרטן השד, של הלבשה תחתונה בצבעי חודש המודעות לסרטן השד, שתוצג בחלונות הראווה של הרשת ברחבי הארץ, ובאתר, החל מהיום ובמהלך חודש אוקטובר.

לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA: "חשוב לנו לציין ולעלות לשיח הציבורי את חודש מודעות הסרטן. מטרת הקמפיין להזכיר לנשים קודם כל לשים את עצמן במקום הראשון וללכת להיבדק. גילוי מוקדם מציל חיים".

הקולקציה הוורודה והחדשה של JACK KUBA כוללת מגוון רחב של חזיות, תחתונים ובגדי בית ופנאי, היא מתאפיינת באיכות בלתי מתפשרת ובגזרות אופנתיות ושמה דגש על התאמה מושלמת לגוף האישה בכל מידה ומשלבת בין תמיכה, איכות מעולה ונוחות לבין טרנדיים עולמיים באופנה.

JACK KUBA הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style – חווית מדידה והתאמה אישית. הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת. בבוטיקים ובאתר ניתן למצוא את מיטב הקולקציות האיכותיות, הנוחות והנחשקות, בטרנדים המובילים בעולם בקטגוריות הלבשה תחתונה, מחטבים, פתרונות לחזה ומחשופים, תחתוני מחזור, גרביים וגרביונים, בגדי-ים ובגדי ים מחטבים, קולקציות משי, פיג'מות, בגדי פנאי ואביזרי אופנה.

צילום: יח"צ