בית האופנה GOLBARY משיק לאביב קיץ 2023: קולקציית חליפות מכנס המיועדות ליום יום, לעבודה, לשעות הפנאי או לבילוי בשעות הערב

0
531
אוברול ערב לנשים
קרדיט צילום: ליאור קסון

הטרנד התורן למלתחת אביב קיץ 2023 היא חליפת המכנסיים לנשים, המשלבת עם המכנס, חולצת טי שירט אופנתית או חולצת כפתורים, עם ג'קט בגזרה מחמיאה. הסגנון המחויט שאומץ מהמלתחה הגברית זוכה העונה לבולטות, אך בוורסיות מגוונות וצבעוניות.

בית האופנה GOLBARY (גולברי), משיק לעונה החמה קולקציית חליפות אופנתיות, שחובה בכל מלתחה! הן נוחות, מלאות בשיק וניתן להשיג אותן במבחר דגמים וצבעים, המתאימים לקייץ.

קרדיט צילום: שי יחזקאל

קולקציית החליפות של גולברי נועדה לתת פתרון אופנתי ואיכותי לכל מטרה החל מחליפות יומיומיות במראה קליל, ועד חליפות מחוייטות לעבודה או חליפות ערב אלגנטיות. החליפות מתאימות לקיץ הישראלי הן עשויות מבדים רכים, קלים, נעימים, ודקים המחמיאים לגוף. ניתן בקולקציית החליפות למצוא מספר רב של דגמים, לדוגמת: חליפות ליום יום המשלבות מכנסי ברך, חליפות סריג, חליפות באורך מלא עם קשירה במותן או כפתורים, חליפות וסט עם מכנס אורך מלא, חליפות עסקים, חליפות בשילוב ניטים ותיכשוט ליציאה בערב ועוד.

קולקציית החליפות מגיעה בגוונים אופנתיים לאביב קיץ 2023 החל מגוונים עדינים, רכים וקלאסיים כמו: לבן, בייז', שמנת, חום בהיר או שחור ועד צבעים אופנתיים, רכים ורומנטים כמו: פוקסייה, תכלת, ירוק סגול לילך.

מחירי החליפות החל מ- 349.90 ₪ עד – 599.90 ₪
מידות: 36-46
מעצב ראשי: יעקב גולברי

להשיג בכל סניפי גולברי ברחבי הארץ ובאתר