רשת האופנה לי קופר קידס משיקה קולקציית קיץ 2023 – לבנים אופנתיים

0
240
קרדיט צילום: עופר חג'יוב

רשת האופנה לי-קופר קידס משיקה בימים אלה את קולקציית קיץ 2023 לבנים מגלאי 4 עד 14. הקולקציה כוללת מגוון רחב של פריטים המתאימים לכל שעות היום ולכל אירוע: לבית הספר, לשעות אחה"צ, ופריטים חגיגיים לאירועים וחגים.
קולקציית קיץ 2023 עוצבה תוך הקפדה רבה על התאמתה לקיץ הישראלי ומשלבת בתוכה שלל סגנונות והשראות אשר לכל אחד ייחודיות משלו:
BIG CITY LIGHTS – פריטי אופנה המשלבים דיטיילס כמו: רוכסנים, פצים ואביזרים בכסף. מנעד הדגמים בקולקציה זו הינו רחב: מחולצות פולו, חולצות אוברסייז, חולצות ג'ינס, בגדי ים ועד מכנסי ניילון ומכנסי אינטרלוק.

קרדיט צילום: עופר חג'יוב

ESSENTIAL – פרטי בייסיק, על זמניים, הניתנים לשימוש יום יומי שניתן לשלב אותם עם פריטים שונים מהקולקציה. הפריטים משלבים גרפיקות מודרניות ומינימליסטיות עם אלמנטים מאוירים ביד, כמו: חולצות טישרט- 100% כותנה, לייקרה & חולצות אוברסייז, שורטס מבד פרנץ טרי, מכנסי ניילון, בגדי ים ועד חולצות מחויטות מבד כותנה ולייקרה.

NATURE – דפוסים מעוצבים בהתאם להבחנת מקור הצבעוניות יחד עם שימוש באימג'ים כמו: גזעי עץ, מפות טיול וצמחייה. בנוסף, משולבות בדפוסים טכניקות כמו רקמות, דפוסי פלוק ודפוסי מים. כמו כן, לראשונה הוכנסו לקולקציה פריטים קלילים מפשתן הנותנים מענה לתקופת החגים והאירועים.

ג'ינסים – ג'ינסים נוחים ללבישה חלקם משלבים דגמים עם חגורת גומי במותן. תחושה של לבישת מכנסי טרנינג במראה ג'ינס. כמובן שקולקציית הג'ינס מכילה את כל מנעד השטיפות משחור, כחול/שחור ועד צבע תכלת בהיר וכן סוגים שונים של קרעים. העונה הקולקציה מאופיינת ב-שלוש גזרות כאשר שתי הגזרות עיקריות, הינן בעלות מראה צר.

 

 

קולקציות "לי קופר קידס" מובילות את הטרנדים החמים והעדכניים בעולם האופנה לצד איכות בלתי מתפשרת עם דגש מיוחד על הפרטים הקטנים מתוך מחשבה על נוחות הלקוחות.

מידות : ג'ינסים – 1-2 ועד מידה 16, חולצות- ממידה 3 (בחלקה) ועד מידה 16

טווח מחירים:

מכנסי גינס: 149.90-229-90 ₪
טי שרטים: 69.90-129.90 ₪
ברמודות סריג: 199.90-399.90 ₪
חולצות אריג:139.90-169.90 ₪
מכנסיים מחויטים: 169.90-229.90 ₪

ניתן להשיג בכל סניפי רשת לי קופר קידס ברחבי הארץ