המותג SKECHERS משיק: קולקציית הלבשת ספורט לנשים לקיץ 23

0
274
קרדיט צילום: עופר חג'יב

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס מבית MGS משיק את קולקציית הביגוד לעונת קיץ לשנת 2023 המשלים את קולקציית הנעליים העשירה והמגוונת.

הקולקציה עשויה מבדים איכותיים ומתכתבת עם הטרנדים העכשוויים והעדכניים ביותר. הגזרות מדויקות, נוחות, ומחמיאות לגוף. הקולקציה מתאימה למגוון רחב של אימונים וגם כסטים ליום יום.

GOLDIE
הקבוצה עוצבה בהשראת הגוף הנשי, סטים בצבע שחור שהכי מחמיאים לגוף בשילוב בדים ואקססוריז מבריקים שמוסיפים GLAM לחיים והמשחק בין המבריק למאט מחמיא ומפסל את הגוף ועדיין מתאים לאימון..
הקבוצה מציעה טופים בגזרת קולר, שכמות משוחררות וגזרת רייס עם מחשוף עגול בגב, טייצים מחטבים מעוצבים, סט אופנתי עם הדפס אולאובר של לוגו המותג דיימונד .

COZIES
סטים מבדי כותנה נעימים בצבעים שמנת, בז' ושחור. הגזרות משוחררות לנוחות מרבית ומלאות בסטייל.
הסט כולל טופ משוחרר עם כיווצים בעל גומי אלסטי רך ונעים על הגוף, קפוצ'ון מעוצב עם חגורות ריב המאפשרת למקם את החגורה איפה שרוצים על הגוף, מכנס בגזרה ישירה עם גומי רך ונוח על המותן ובסיומת מנג'ט.

LILLY & CLAM
פריטי בייסיק שכל אחת צריכה בארון שלה. מחמיאים, נוחים, מחטבים ומתאימים לכל סגנון. הקבוצה בגוונים שחור, סגולים, וורדרדים

קרדיט צילום: עופר חג'יב

בקבוצה זו תוכלו ליהנות מסט יוגה הבנוי מטופ בגזרת רייסר עם שכמות משוחררות, גזרה מפוסלת עם קאפים למראה מעוצב ומחמיא ונשלפים, טייץ יוגאי 7/8 מבד ניילון מאט, בעל חגורה גבוהה מאוד, מעוצב עם חיתוכים מותאמים לתזוזה ומכפלות בחיתוך לייזר ללא תפר.

מגוון חולצות המשלימות כל לוק ספורטיבי בגוונים ורוד עתיק ושחור ובגזרות מדויקות ובמשקל נוצה – חולצות בגזרת עטלף, מבד קל ומלטף, בגזרה רחבה, משוחררת ונעימה על הגוף, שרוול קצר ושרוול ארוך עם מעטפת פתוחה בגב, גופיות אימון רחבות ומשוחררת בעלת מכפלת עגולה.

מכנסי ריצה מבד ארוג, בעיצוב מחויט הכי נוח ומחמיא, עשוי מבד מנדף, כיסים לשליפה מהירה בצבעים סגול ושחור.

טייצים עם חגורה כפולה ורחבה לחיטוב, באורך קצר וארוך עם אלמנטים עיצוביים.

מידות -XS-XL

טווח מחירים:
119.9- 289.9 שח