איך באמת בוחרים את הבושם המושלם לקיץ

0
439
קרדיט PIXABAY

למרות שאנחנו דווקא בשיא החורף (אם אפשר לקרוא לכמה טיפות של גשם חורף), עדיין אנחנו נסביר לכם איך תבחרו את הבושם המושלם לקיץ.

בישראל מזג האוויר ברוב השנה הוא דווקא חם, למרות שיש כמה ימים קרים, חשוב לזכור כי לכל עונה יש את הבושם שלה, לא תמיד הבושם שמתאים לך בחורף הוא זה שישתלב טוב יותר עם העור שלך גם בקיץ, אז הנה כמה דגשים לבחירת הבושם המושלם לקיץ. ספויילר : הבושם גילטי גוג'י הוא הבושם המושלם (אחרי לא מעט בדיקות, שיתאים לך לא רק בקיץ אלא גם בחורף).

בחירת הבושם המושלם לקיץ אינה קלה כפי שהיא נראית. יש הרבה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון כמו סוג העור שלך, הצרכים שלך ומזג האוויר.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין איזה סוג של בושם אתה רוצה. ישנם סוגים רבים של בשמים ולכולם יש ריחות שונים והם מחזיקים מעמד לפרקי זמן שונים על העור. לדוגמה, אם אתה רוצה ריח קליל יותר שיימשך כל היום, אז או דה טואלט עשוי להיות הטוב ביותר עבורך. אם אתה מעדיף ריח חזק יותר עם כוח עמידות, אז אולי דה פרפיום יתאים יותר עבורך.

הדבר הבא שצריך לקחת בחשבון הוא איזה סוג של ניחוח אני רוצה? 

בחירת הבושם המתאים היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה בשמים בחוץ עם ריחות, מחירים ואריזות שונות. כדי לעזור לך למצוא את הבושם המושלם לקיץ, יצרנו רשימה של כמה מהבשמים הטובים ביותר לקיץ.

-ספריי או דה פרפיום של Chanel Allure

-ספריי או דה פרפיום של Dior J'Adore

-ספריי או דה טואלט של גוצ'י גילטי

-Marc Jacobs Daisy Dream Eau So Fresh Rollerball בושם

-Narciso Rodriguez For Her ספריי או דה פרפיום

בחירת הבושם המושלם לקיץ היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה גורמים שונים שצריך לקחת בחשבון. אתה צריך לחשוב על הכימיה של הגוף שלך, העונה ומצב הרוח שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין איזה סוג של ניחוח אתה רוצה. בא לכם משהו קליל ורענן או בא לכם משהו יותר פרחוני ומתוק? ברגע שתבינו את זה, אז הגיע הזמן לחשוב באיזו עונה מדובר ובאיזה מצב רוח אתם.

בחירת הבושם המושלם לקיץ היא משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה ניחוחות לבחירה, אתה יכול להתבלבל בקלות.

למרות שיש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון בבחירת הבושם המושלם לקיץ, הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את הבושם הנכון:

– בחרו בניחוח עם תווים של ניחוחות הדרים, פרחים או פירותיים. אלה נוטים להיות מרעננים וקלים יותר מאשר ניחוחות אחרים.

– הימנעו מבשמים בעלי תווים פרחוניים או חריפים מכיוון שהם יכולים להיות חזקים מדי ומשתלטים במזג אוויר חם.

– בחרו בניחוח קליל יותר אם אתם מחפשים משהו עם שמץ של מתיקות. אבל וודאו שהוא לא מתוק מדי כי הוא עלול להתקלקל במזג אוויר חם.

– אם אתה

בחירת הבושם המושלם לקיץ עשויה להיראות כמו משימה מרתיעה עם כל כך הרבה ריחות שונים לבחירה.

מהו הריח הטוב ביותר לקיץ?

הקיץ הוא תקופה בשנה שבה אנשים רוצים להריח רענן ונקי. אחת הבחירות הפופולריות ביותר עבור בשמים בקיץ היא ריחות על בסיס הדרים. ריחות הדרים קלים, מרעננים וממריצים. יש להם גם ניחוח קליל יותר מאשר סוגים אחרים של בשמים שיכולים להשתלט במזג אוויר חם.

אם אתה רוצה משהו שמריח יותר נשי, ריחות פרחים יהיו אידיאליים עבורך. ריחות פרחים הם לרוב מורכבים יותר ובדרך כלל ריח מתוק יותר מאלה המבוססים על הדרים. הם יכולים גם להיות יקרים יותר מכיוון שהם דורשים יותר מרכיבים כדי ליצור אותם, מה שאומר שהם עולים יותר כסף.