רשת ביוטיקייר מציגה קולקציית פלטות ייחודית

0
1830

לאחר תהליך פיתוח ובקרה של חצי שנה,  ביוטיקייר מחזקת ומחדשת את תחום האיפור ומשיקה :

קולקציית פלטות ייחודיות ופיגמנטיות במחיר ללא תחרות !

רשת ביוטיקייר (Beautycare), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים ללא תחרות – משיקה קולקציית פלטות שפותחו במשך למעלה מחצי שנה.  קולקציית הפלטות החדשות מעניקה פתרון מושלם לפיגמנט טבעי באיפור הפנים על כל חלקיו, כאשר פלטה אחת היא של סמקים, השנייה של צלליות והשלישית כולה הייליטרים! המכנה המשותף של שלושתן הוא הקונספט –  כולן בגווני זריחה, שקיעה וחמימות של שמיים מדבריים.

 

  • ROMANTIC SUNSET פלטה המכילה שמונה צלליות בגוונים חמים, לצד שימר פנינתי וסומק אחד שמתאים לכולם. גוונים חמים ובהירים עתירי פיגמנט – גם בגימורי מאט וגם במבריק מתאימים לאיפור עיניים, גבות, לחיים ונקודות הארה. מרקם הצלליות רך ונוח למריחה. הגוונים החמים מטשטשים היטב וניתן להשיג עמם מראה מעושן בגוונים טבעיים. ניתן להשתמש בגוונים הבהירים גם להדגשת נקודות אור.

 

  • DESERT DAWN פלטה המכילה שישה סמקים בגוונים מרהיבים ושני שימרים אוניברסליים. לראשונה פותחה פורמולה המשלבת סומק ושימר יחד!  הפלטה מכילה כשישה סמקים חמים וקרים בגימורי סאטן וגם מאט. בנוסף ,קיימים שני גווני שימר עתירים בפיגמנט. שילוב המוצרים בפלטה נועד לאחד את מה שצריך לטאצ' אפ קטן באמצע היום !

  • SUMMER GLOW  פלטה המכילה שלושה שימרים ושלושה ברונזרים. ששת הפנים מגיעים במרקם אבקתי בגוונים מוזהבים, פנינתיים וחומים. מתאימים לכל סוגי העור. נועדה גם לחימום טבעי וגם לקונטור ופיסול הפנים. הפלטה מומלצת במיוחד לשדרוג איפור הבוקר וכמובן למתן ניצוץ ללוק גלאמי בערב.

מחיר כל פלטה בנפרד  : 24.90 ₪