כשאיפור ואופנה נפגשים

0
255
צילום: יחצ

שיתוף פעולה בין רשת הקוסמטיקה SACARA
והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר במסגרתו יצרו קורס חדשני העוסק בעתיד של האופנה: אופנה דיגיטלית

רשת הקוסמטיקה SACARA יוצאת בשיתוף פעולה מסקרן עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, במסגרתו יצרו קורס חדשני העוסק בעתיד של האופנה: אופנה דיגיטלית.
מטרת שיתוף הפעולה לחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם, משלבת מציאות וורטואליות ומחברת בין שני תחומים המשתלבים ונגזרים זה מזה: האיפור והאופנה.
במסגרת השת"פ, הסטודנטים משנה ג' משנקר, משיקים בימים אלה קולקציית קפסולה ווירטואלית שיצרו בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית: AYZY אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי.
כל סטודנט עיצב 3 מערכות לבוש דיגיטליות, המתאימות לסגנון החיים ולדמותה של אנה זק: מערכת לבוש לערב, קז'ואל וסופרטיבי. מערכות הלבוש עוצבו בתוכנות תלת מימד חדישות ומתקדמות, בהנחיית רועי דרהי, הבעלים והמעצב של חברת האופנה Placebo פלסיבו משטוקהולם, שבדיה.
את ההשראה ליצירת מערכות הלבוש הדיגיטליות, שאבו הסטודנטים מתוך קולקציית האיפור של אנה זק שפיתחה בשיתוף המותג סאקרה והיא כוללת כ- 20 מוצרי איפור, וכך שימשו הצבעים, המרקמים, הטקסטורות לבסיס העבודה והמחקר ליצירת האופנה הדיגטאלית.
בתחילת התהליך העיצובי והפיזי קיבלו הסטודנטים מוצרי איפור של סקארה מקולקציית אנה זק, עיצבו ויצרו דפוסים מקוריים על גבי דפי נייר והם אלה שהיוו השראה להמשך התהליך העיצובי. לאחר מכן הדפוסים נסרקו ועברו מניפולציות דיגיטליות על מנת להפוך אותם לטקסטורות ממוחשבות ומונפשות.
קולקציית הקפסולה החדשה תוצג לקהל הרחב בעמוד האינסטגרם של סקארה וכמו כן בעמוד שניפתח לדמות אייזי – https://instagram.com/sacara_il https://www.instagram.com/a.y.z.y.
הדמות הווירטואלית של אנה זק תציג לקהל הרחב את הטרנדים, הצבעים, והסגנונות, תעניק הדרכות איפור וירטואליות, שבהם המשתמשים יכולים ללמוד אך להתשמש במוצרים, להתאים אישית לפי תמונות ונתונים את האיפור, ייסייע לללקוחות לראות אך המוצרים יריאו עליהם, ועוד.

איתי זמיר, מנכ"ל SACARA: "כמותג השואף להנגיש ללקוחותיו חדשנות וטרנדים , אנו מציעים לצרכן הישראלי חוויה אחרת עם דמות וירטואלית שניתן לעקוב אחריה ברמה היום יומית ולשאוב השראות וטרנדים מסגנון חייה ואופן לבושה".
עוד אמר זמיר: "האיפור והאופנה שני תחומים המשלימים זה את זה ומשפיעים יחד על מגמות, טרנדים, סגנונות וצבעים, לכן החלטנו לשתף פעולה עם הבית ספר הגבוה בישראל ללימודי אופנה שייצרו את התכנים הטובים ביותר עבור הצרכנים שלנו".
אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מסר: "המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נמצאת מזה שנים בחוד החנית של עולם האופנה הבינלאומי. כחלק מהיותה כזו, כניסתה לתחום האופנה הטכנולוגית והדיגיטלית טבעית ומיידית. תוצרי הקורס משקפים תהליך יצירתי שמתחיל בציור עם מוצרי האיפור של סקארה וממשיך בעיצוב דגמים ע״י תוכנות תלת ממדיות מתקדמות. החיבור החזק שקיים בין כל סטודנט וסטודנטית למתרחש בעולם האופנה הבינלאומי מחד ולתעשיית האופנה והניו מדיה מצד שני מומחשים בפרוייקט יוצא דופן זה. זו אינטרפטציה מעניינית ומפתיעה לדמותה הוירטואלית של אנה זק."

חברת הקוסמטיקה SACARA הוקמה בשנת 2013 על ידי קבוצת גולברי. הרשת מונה 70 חנויות בפריסה ארצית. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ