אופנה מרגשת: שורדות שואה הופיעו בתצוגת אופנה ייחודית בבגדים שנתרמו לקידום עמותה המסייעת לנפגעות תקיפה מינית

0
220
קרדיט צילום: קובי שוחט, ICL

התצוגה הופקה על ידי מתנדבי חברת ICL הפועלים לאורך השנה עם עמותת "עמך" התומכת בשורדי שואה ועם עמותת מסל"ן לנפגעות תקיפה מינית
בשבוע שעבר התקיימה תצוגת אופנה יוצאת דופן במועדון "עמך" בבאר שבע בהשתתפות שורדות שואה החברות בעמותה. הבגדים אשר לבשו והוצעו למכירה שייכים לחנות בגדי יד שנייה של מסל"ן, שהכנסותיה מועברות כתרומה לעמותה המסייעת לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואלימות.
מתנדבי ICL, השומרים על קשר רציף והדוק עם העמותות החליטו להרים את הכפפה ולחבר בין הגורמים ליצירת חוויה ייחודית שתורמת לכל הצדדים. שורדות השואה הגיעו בשעות הצהריים למועדון, מלוות בבני משפחה, חלקם נכדים עליהם הן שומרות בימי חופשת הקיץ. בחלל ייעודי שהוסב לחדר התארגנות, הציבו המתנדבים מספר עמדות לאיפור וסידור השיער, נעשו מדידות אחרונות של הבגדים והותאמו אקססוריז שונים. פריטי האופנה שייכים כאמור לחנות החברתית "מעצבים מהלב" של עמותת מסל"ן, כאשר לצד בגדי יד שנייה, מבחר חברות ומותגים תרמו לטובת האירוע, בהם גולברי, הוניגמן, רונן חן ונוספים.
רותם שטרית-קרני, מנהלת סניף "עמך" בדרום, סיפרה: "אנחנו כל כך נרגשים על הזדמנות שיכולנו להעניק לשורדות השואה, ללכת על המסלול ולזרוח. ההתארגנות שכללה השקעה באיפור ובשיער, הוציאה מהן תגובות נלהבות ועוררה בהן תחושות שלא הרגישו במשך שנים. לאחר כל מה שהגיבורות האלה עברו, מגיעה להן חוויה כזו מעצימה ובלתי נשכחת."
שרה קלמוס, מובילת פעילות המתנדבים בעמך, חטיבת ה-IP ב-ICL, הוסיפה: "אנו מודים על הזכות שיש לנו לקחת חלק באירוע כל כך מרגש וללוות אותם ברגעים המיוחדים שהם חווים. אני גאה על ההתגייסות המדהימה של החברים ב-ICL והמסירות העצומה שהם מפגינים לאורך כל השנה. הקשר הרציף בין העובדים לחברי העמותות מתעצם עם השנים ונוצרו חברויות קרובות ואמיתיות המובילות לשיתופי הפעולה המשמעותיים."

קרדיט צילום: קובי שוחט, ICL
קרדיט צילום: קובי שוחט, ICL
קרדיט צילום: קובי שוחט, ICL