תם שקד, האישה הראשונה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל – קוטפת קמפיין ראשון

0
223
צילום יחצ

תוביל את קמפיין רשת ההלבשה התחתונה
היוקרתית: JACK KUBA

הספורטאית תם שקד, האישה הראשונה שאי פעם שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל, קוטפת קמפיין ראשון, תוביל את קמפיין רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA.

הקמפיין בכיכובה של שקד יעלה בחודש הקרוב. הבחירה בה הינה חלק מאסטרטגיית השיווק של מותג הפרימיום הכולל בין היתר הרחבה של תחום הספורט, ופניה למגוון רחב יותר של קהלים.

לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA : "מדובר במהלך אסטרטגי רחב המגדיר את הערכים ואת המסרים השיווקיים של הרשת. הבחירה בתם שקד עולה בקנה אחד עם ערכי JACK KUBA המעצימים את האישה האמיתית והחזקה בכל מידה".

צילום יחצ

לדברי תם שקד: "כל חיי לא העזתי ללכת עם גופיות או שמלות. לקח לי 28 שנים להיות שלמה עם הגוף החזק שיש לי, הרבה בזכות הנינג'ה וההבנה שנשיות זה כל מה שנרצה שהיא תהיה. כיום, אני רואה נשיות בתור חוזק, פנימי וחיצוני. אני מקדישה את המהלך הזה והשיתוף פעולה עם JACK KUBA לכל הספורטאיות שעובדות כל כך קשה בשביל להגיע למטרה שלהן ומגיע להן לקבל ייצוג בחברות אופנה. אני רק מקווה שעוד חברות ישמעו את צעקתי לנרמל את הנושא הזה. ואני כל כך מתרגשת להתחיל…."

הספורטאית תם שקד (29) היא האישה הראשונה אי פעם שמעפילה לגמר נינג'ה ישראל. זכתה פעמיים בתואר אלופת הנשים, והשנה עשתה היסטוריה כשהעפילה לגמר הגדול של נינג'ה ישראל, שישודר ביום חמישי הקרוב ה 30.3, בקשת 12. שקד מהנדסת במקצועה וזהו הקמפיין הראשון שלה.

JACK KUBA – הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style – חווית מדידה והתאמה אישית . הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת.