מחלקת עיצוב אופנה של שנקר, שבוע האופנה ת״א -Freedom

0
303
קרדיט צילום: Haydon-Perrior

תצוגת האופנה של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בשבוע האופנה קורנית תל אביב חושפת את עבודותיהם של סטודנטים משנים ב', ג׳, ד' מקשת הקורסים המוצעים במחלקה.

אלו, מציגים תעוזה ומקוריות לא מרוסנת הפועמת בליבם של המעצבים הצעירים המלווים יד ביד בצוות המרצים המוביל בתחומו.

קרדיט צילום: Haydon-Perrior

הקורסים המשתתפים בשבוע האופנה הם: בגדי גברים, חולצה לבנה, Genderless,

A to Z From, תרבויות עולם, מישהו לרוץ איתו, גוף ומעטפת, עיצוב ספקולטיבי, יחסים אלטרנטיביים, Ready to wear, תלבושות לבמה, מחויטים, מחויטות, בגדי עור, שמלות כלה, בגדי הלילה החדשים, Fashion Tech, יוצא מן הכלל, ג'ינס, F43D, איתחול אופנה ועוד.

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר היא מהמוערכות בעולם האופנה, זאת בשל היותה פורצת דרך ומעצבת את עתיד האופנה על ידי תוכנית לימודים ייחודית המשלבת שימור מסורות קראפט והיסטוריה לצד תכנים טכנולוגיים חדשניים, שיטות היברידיות ללימודי עיצוב, ערכי קיימות, אחריות ושיתופי פעולה יוצאי דופן עם תעשיית האופנה המקומית והבינלאומית.

מעצב אופנה, כמו בכל תחום אחר ואולי אף יותר, חייב להיות בן-זמנו, יצירתי ופרגמטי, סקרן ואנליטי, מוביל ורגיש לכל השינויים וההתפתחויות החברתיות, הפוליטיות והתרבותיות סביב.

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר היא חממה שבא הסטודנטים פועלים ללא הגבלה בנושאי זהות, מגדר, מגזר, צבע, דת, מידה או גיל ומתבקשים למצוא את קולם בתוך המציאות המורכבת אליה הם גדלים.

 

לפני תחילת התצוגה של שנקר צעדה על המסלול הדוגמנית ואשת הטלוויזיה גלית גוטמן עבור עמותת הבית של בר – העמותה לסרטן האישה, כשהיא לבושה דגם ייחודי שעוצב על בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה של שנקר, ליאור שוורצמן ועליו מתנוסס הביטוי "לכו להיבדק" – הקורא לנשים וגברים ללכת להיבדק ולהתחסן במטרה להפחית ככל הניתן את וירוס הפפילומה. העמותה הבית של בר, שמה לה למטרה למנוע את המוות המיותר הבא – לעודד גילוי מוקדם, לעודד מניעת סרטן והתחסנות, לתמוך בנשים חולות ובמחלימות.

קרדיטים:

.קונספט והפקה – עידית ברק, מרצה בכירה, המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר

הפקה: חגית ויטמן, אופיר איבגי, מרצי המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר.

ראש המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר, אילן בז'ה.