אביזרים מתאימים עבור תלבושות למידברן

0
127
תלבושות למידברן
קרדיט:parvot.co.il

מידברן, כך מגדירים אותו הוגי ומממשי הרעיון, הוא חלום – חלום שאחת לשנה קורם עור וגידים והופך למציאות. המידברן הוא גם בית ולא פחות מכך קהילה, עיר שקמה, חוגגת, יוצרת ואז נעלמת אבל משאירה חותם של ממש בנפש ובעיקר תשוקה לחזור למקום ולהוויה הייחודית שוב ושוב. מי שכבר חווה מידברן שואף מן הסתם ליהנות שוב, ולמי שעוד לא הייתה, כדאי כמובן לעשות זאת ולהבין (ועוד יותר מכך להרגיש) על מה כולם מדברים. בחנות שוורץ פרוות תמצאו את כל מה שצריך כדי ליצור תלבושות למידברן ולהגיע לעיר המדברית בדיוק כפי שאתם רוצים להיות.

* כנפיים – רוב בני האדם היו שמחים להתעופף כמו הציפורים. כנפיים מרשימות ומעוטרות בנוצות לא מאפשרות כמובן לעוף, אבל הן מייצרות מראה מרשים במיוחד ומתאימות גם לתלבושות של מלאך או שטן.

* הדרס – עיטור ראש בולט ומרהיב בצבעי הדיסקו, בדמות זנב טווס, במראה של נשר אצילי, מעוטר חרוזים והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

* כובע – עוד כיסוי לראש שמייצר בולטות ומושך תשומת לב רצויה. למשל, כובע אינדיאני, כובע קברטים ססגוני, מגבעת גבוהה ומן הסתם תוכלו להפעיל את הדמיון ולבחור גם כובע אחר.

* צעיף עם אוזניים – פריט ססגוני ובולט לעין שבמקביל מחמם את האוזניים.

* צעיף נוצות – עוד אלמנט שמביא לידי ביטוי את האישיות, כשניתן לבחור בין נוצות של טווס, נוצות של אווז, נוצות של יען, נוצות של מרבו (עוף חביב שדומה לחסידה) ועוד.

שפע אפשרויות – כדי שתוכלו לממש את היצירתיות שלכם

בחנות שוורץ פרוות תמצאו כאמור מבחר פריטים שמהם ניתן להרכיב תלבושות למידברן: בדים, פרוות מלאכותיות, מנשאי גב, פאות, כפפות, צעיפים, נוצות, כנפיים, הדרסים ועוד ועוד. בנוסף תמצאו בחנות – שהוקמה ב-1939 (!) והפכה זה מכבר לשם דבר בתל אביב – צוות מיומן שישמח לעזור לכם לבחור את המרכיבים הנכונים בהתאם לתלבושת המבוקשת מבחינתכם. הקטלוג מתעדכן כל העת, ומוצע כמובן גם כאן באתר, כך שתוכלו להצטייד באלמנטים הנחוצים לכם למידברן הקרוב גם בלי להגיע לתל אביב – משלוחים מהירים לכל מקום בישראל מבטיחים הגעה אליכם בדיוק בזמן.