זהב או כסף?

0
5789
זהב או כסף?

כל אישה אוהבת להתגנדר בתכשיטים איכותיים, בין אם היא יוצאת לאירוע ובין אם סתם בחיי היום יום. האחת מרגישה טוב עם תכשיטי זהב כמו עגילי חישוקים מזהב באוזניה ואחרת לא יכולה להיפרד משרשרת הכסף שלה. וזה נכון, יש נשים שמתאים להן יותר לענוד זהב, ואילו לאחרות מתאים יותר כסף. וזה לא רק עניין של טעם, אלא של צבע העור

העור הוא הקובע

גם אם את מתעקשת לענות את עגילי כסף שקיבלת במתנה לבת המצווה, כדאי שתתפכחי, כי אולי דווקא תכשיטי זהב מתאימים לך יותר. וזה הסוד הגדול: לבעלות עור בהיר שמשתזף די בקלות מתאימים תכשיטים מזהב. תכשיטים אלה כהים יותר מהעור עצמו, והם מבליטים את היופי החיצוני. כך שאם יש לך עור בהיר ואת רוצה להבליט את העיניים שלך, ענדי עגילי זהב.

לכהות העור שבינינו מתאימים יותר תכשיטי כסף ואבנים בהירות כמו יהלום או אופל. תכשיטים אלה בולטים היטב על עור הכהה ומבליטים את יופייה של האישה. כך שאם יש לך עור כהה ואת רוצה להיות מסמר האירוע, ענדי סט של תכשיטי כסף ולא תצטערי על כך.

לבחור תכשיט

כמובן, בבחירת תכשיטי כסף או זהב יש העדפה אישית. אם אתם אוהבת מאוד את תכשיטי הכסף העדינים ומסתייגת יותר מן הזהב, את יכולה לענות אותם כאוות נפשך. אחרי הכול, את שולטת במראה החיצוני שלך. עם זאת, חשוב לדעת לבחור את התכשיטים מהמקומות הנכונים. כך למשל, אם מדובר בבחירת עגילים, חשוב לוודא שלא מדובר בחיקויים, אלא בתכשיטים שעשויים מציפוי זהב או כסף. לא אחת קרה שחיקויים גרמו לדלקות באוזניים. כמו כן, חשוב לדעת להתאים את התכשיטים לבגדים. כך למשל, אם אתן לובשות שמלה בצבע כהה, מומלץ לרכוש תכשיטי זהב בולטים כדי ליצור קונטרסט מושלם.

התכשיט כמתנה

תכשיטי זהב וכסף הם מתנה מופלאה לכל אישה. בן זוג אוהב, חברה טובה או בת משפחה קרובה, אנשים אלה ואחרים דואגים לשמח את הנשים בתכשיטים נוצצים ונהדרים. כי כאשר התכשיטים הם אופציה למתנה, לא צריך לחשוב מה לקנות ליום ההולדת או לרגל חג שמתקרב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here