לבחור שמלה: הסוד הוא בצבע

0
2248
לבחור שמלה: הסוד הוא בצבע

בנות, בואו נודה בזה: כולנו אוהבות ללבוש שמלות. כן, אני יודעת מה אתן אומרות לעצמכן, אנחנו נשים של מכנסיים וחולצת טריקו. אבל שימו לב כמה זמן אתן מבלות מול המראה כדי לבחור שמלה לאירוע מיוחד כמו חתונה או בת מצווה של האחות הקטנה. עבור חלקנו השמלה היא פריט לבוש יום יומי, ואילו אחרות לובשות אותה רק לאירועים מיוחדים באמת. כך או כך, כשמישהי מאתנו לובשת שמלה, היא רוצה להיראות טיפ טופ.

אז מהו הצבע שלך

אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בביצוע בחירת שמלה הוא הצבע שלה. אז נכון, אנחנו בוחרות את השמלה לפי האירוע שבו אנחנו משתתפות. שמלה כהה וסולידית מתאימה לאירוע עסקי, ואילו שמלה בהירה ועליזה מתאימה למסיבת קוקטייל. מכל מקום, כל אחת צריכה לעשות לעצמה חשבון נפש ולהבין איזה צבע שמלה מתאים לה:

  • חם או קר – בחלוקה גסה, הצבעים שהכי מתאימים לך יכולים להיות חמים או קרים. איך תדעי מה מתאים לך? לפי צבע העור שלך. אם את נוטה להשתזף בקלות, צבעי אדמה כמו כתום או אדום יתאימו לך יותר. אם גוון העור שלך נוטה יותר לגוון בהיר או צהוב, צבעים קרים כמו כחול או ירוק יתאימו לך.
  • שחור ולבן – החדשות הטובות הן שלא משנה מהו צבע העור שלך, שמלה בצבע שחור או לבן מתאימה לכולן. צבעים אלה מאפשרים יותר גיוון. כך לדוגמה, אם אתן לובשות שמלה שחורה, תוכלו "לשבור" אותה באמצעות נעליים אדומות או חגורת זהב מהודרת.
  • לדעת לשלב – אינכן חייבות ללבוש שמלה בעלת צבע אחד בלבד. לדוגמה, אם אתן יודעות שבורדו הוא הצבע שלכן, תוכלו ללבוש שמלה בעלת חלק עליון חלק וחלק תחתון עם הדפסים.

גם הגזרה חשובה

לא רק הצבע של השמלה חשוב, אלא גם הגזרה שלו. עניין זה שובר את המיתוס של השמלה השחורה. רבות חושבות כי שמלה שחורה מרזה, אך מה שמרזה באמת הוא לא הצבע, אלא הגזרה. כאשר אתן בוחרות שמלה, שימו לב לגזרה שלה. החליטו אילו חלקים בגוף אתן רוצות לטשטש ואילו להבליט, וכך תוכלו לבחור את השמלה המושלמת.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here