שיתוף פעולה בין מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS והזמרת הפופ הבינלאומית Chesca (צ'סקה)

0
892
צילום: יחצ חו"ל

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס מבית MGS יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם הזמרת וכוכבת הפופ Chesca הבינלאומית במסגרתו צ'סקה הצטרפה לנבחרת שגרירי המותג וכיכבה בקמפיין לסקצ'רס בפרסומת עם הלהיט שלה .“ TuTuRu”

לקראת ט"ו באב סקצ'רס משיקה  את הדגם האהוב UNO  בצבע אדום, אחד מהפייבוריטים של צ'סקה. קולקצייתUNO  היא בסט סלר עולמי של סקצ'רס, הכוללת דגמים המצוידים  בסוליה עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה, תמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Memory Foam הזוכרת את תצורת כף הרגל ושומרת על אוורור.

 

צ'סקה – זמרת וכוכבת בינלאומית המוכרת בעיקר באמריקה הלטינית בזכות הלהיטים שלה בשפה הספרדית. הסינגל הראשון שלה בשפה הספרדית, “Azucar” פורסם ב2018 וזכה למעל ל4 מיליון צפיות. שיתפה פעולה עם מגוון אומנים, בינהם פיטבול, סטטיק ובן-אל בשיר “Subelo (Further Up)” אשר הגיע למקום הראשון ברדיו הלטיני.

צ'סקה נבחרה לשיר בטקס ההשבעה של הנשיא האמריקאי ג'ו ביידן ומזכירת הממשלה קאמלה האריס יחד עם הזמרת והיוצרת דיאן ווארן באנגלית ובספרדית. השיר היה גם חלק מקמפיין הבחירות של ביידן. השירים של צ'סקה הפכו ללהיטים בין רגע והיא מושמעת במספר מדינות בעולם בינהם, ארה"ב, ארגנטינה, ספרד, צ'ילה, ברזיל, אנגליה, מקסיקו ועוד…

צילום: יחצ חו"ל

 

מידות -36-41

מחיר:

319.90 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר  skechers.co.il ובחנויות הנבחרות