קורס סטיילינג – הדברים שלומדים בקורס מול הדברים שלומדים בחוץ

0
2136
קורס סטיילינג – הדברים שלומדים בקורס מול הדברים שלומדים בחוץ
קרדיט pexels

ישנם תחומים מסוימים בחיים, אותם אנחנו יכולים וצריכים ללמוד במסגרת קורסים מקצועיים על מנת שנוכל לעסוק בהם. אך אין זה מספיק. בשביל להיות אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, הרי שהקורס לבדו לא מספיק, הוא מהווה בסיס חשוב ואיכותי, אך אנחנו צריכים להמשיך וללמוד כל הזמן מדברים שמתרחשים ומתעדכנים.

כך למשל, רופאים שמסיימים לימודי רפואה ימשיכו לקרוא על מחקרים וטיפולים חדשים, כך עורכי דין יתעדכנו כל הזמן בשינויים בחקיקה, זה נכון גם לגבי מקצועות אחרים בהם מתגבשים רעיונות ושיטות חדשות במהלך השנים. הרי מה שלומדים במסגרת קורסים מקצועיים, זה הבסיס, אלה טכניקות ושיטות שונות, אך מן הסתם, על סמך זה אנחנו אמורים ללמוד דברים נוספים.

דוגמא טובה לכך זה עולם הסטיילינג ובפרט קורס סטיילינג. כפי שאנחנו יודעים, תחום זה הולך ומתפתח בעשרים השנים האחרונות. בעבר הוא כמעט ולא היה נוכח, מעטים עסקו, לא הרבה לקוחות נדרשו לשירותיהם של סטייליסטים מקצועיים ואם כן, הרי שהיה מדובר אך ורק באנשים עם יכולות כלכליות, אנשי ציבור, מפורסמים וכדומה. היום מדובר על מקצוע הרבה יותר רחב ומפותח.

המקצוע עד כדי כך מפותח שבשביל לעבוד בו יש צורך לעבור קורס סטיילינג. אך זה לא מספיק, הקורס אומנם מהווה בסיס מקצועי איכותי לכל מי שרוצה לעסוק בו, אך עם כל הכבוד לתוכנית הלימודים ולמרצים, הרי גם אחרי שמסיימים את הקורס יש צורך להמשיך וללמוד, להמשיך ולהתעדכן במה שחדש בתחום. כל הזמן יש בו דברים חדשים.

מדוע זה חשוב ללמוד קורס מקצועי ולהישאר מעודכן

נתחיל מהבסיס, קורס סטיילינג מכניס אותנו אל תוך העולם הזה בצורה מסודרת. גם אם נדמה לנו שאנחנו מבינים את הנושא, גם אם אנחנו נמשכים אליו בצורות שונות ורואים את עצמנו חלק ממנו, עדיין בשביל לעסוק בו, אנחנו צריכים להיכנס אליו בצורה מסודרת. לשם כך אנחנו נירשם לקורס שיש בו תוכנית לימודים מסודרת, מרצים מנוסים וכל מה שנדרש בשביל להשתלב בתחום.

אחרי שנסיים את הקורס, יהיה בידינו מספיק ידע בשביל לעסוק במקצוע, יהיה בידינו מספיק ידע וכלים בשביל לעבוד בשיטות וטכניקות שונות.

אז אנחנו נוכל לעסוק בתחום, לקבל לקוחות ולספק להם שירותי סטיילינג. אך מאחר ומדובר בתחום שכל הזמן מתעדכן ומתפתח, בין אם זה מבחינת אופנות, טרנדים, סגנונות לבוש חדשים, שימוש באביזרי אופנה, צבעים וכדומה, הרי שאנחנו צריכים להיות כל הזמן מעודכנים במה שחדש, אנחנו צריכים לדעת עם מה לעבוד, אנחנו צריכים לדעת במה להשתמש.

על כן,אנחנו נצטרך להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. זה אומר, שעלינו לקרוא, להתעניין, לקבל עדכונים מה חדש, להיות מחובר לאתרים הגדולים, להתנסות בדברים חדשים, בשביל שנוכל לספק את השירות הכי רלוונטי ללקוחות שלנו.