מתחברים לטבע: מותג האופנה LEE COOPER משיק קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת שעוצבה בשיתוף הפרזנטור של החברה, הזמר המצליח איתי לוי

0
152
קרדיט צילום: שי פרנקו

הקולקציה לגברים תוכננה בהשראת עולם הטבע ועוצבה
תוך שימוש בבדים אורגניים, בגוונים טבעיים ופסטליים ללוק קאזואל במראה OVERSIZE שיוצר מראה עכשווי ונכון

מותג הג'ינסים הבריטי לי קופר יוצא בשיתוף פעולה נוסף, זו הפעם השלישית, עם פרזנטור המותג, הזמר איתי לוי, ומשיק בימים אלה בכל סניפי המותג, קולקציית קפסולה לאביב 2023, במהדורה מוגבלת. כזכור, איתי נבחר כפרזנטור החברה זו העונה השישית.

הקולקציה לגברים, עוצבה בשיתוף פעולה בין איתי לוי למעצבי המותג והיא נותנת מענה לטרנד העכשווי שנצפה בכל מסלולי התצוגות של מעצבי העל המשלב אלמנטים שימושיים וקלאסיים השואבים השראה מהטבע הגולמי עם בדים אורגניים טבעיים, טקסטורות, מרקמים וצבעים המתאימים לכל אחד.

מהמותג נמסר כי איתי היה שותף טבעי לעיצוב ותכנון הקולקציה כיוון שהוא אחד ממובילי הטרנד בארץ, והנטייה שלו לקו אופנתי זה באה לידי ביטוי בסטייל היום יומי, בהופעות ובתמונות שהוא משתף ברחבי הרשת.

בקולקציה, שימוש נרחב בבדים טקסטוריאלים אורגנים או טבעיים במאה אחוז, העומדים בקנה אחד עם מגמות ירוקות שתופסות יותר ויותר נוכחות בחיינו בשנים האחרונות. הגזרות מתחקות אחר הגוף בנינוחות מבלי להגביל אותו ויוצרות לוק קזואל לא מתאמץ עם פריטים במראהOVERSIZE שיוצרים מראה עכשיוי ונכון. צבעוניות הבגדים מתאפיינים בגוונים עדינים שמקורם בטבע, חומים ,צבעי חול בשילוב צבעי פסטל ורודים וסגולים בטכניקות של צביעה טבעית.

קטגוריית הטופים מציעה מבחר של גזרות טי שרט, חולצות חלקות בבדים טקסטריאלים וייחודים בשרוול ארוך וקצר, בשילוב דפוסי רקמות, פאצים באותו הטון שיוצרים מראה הומוגני ואחיד באותה פלטת צבעים.

קרדיט צילום: שי פרנקו

הסווצ'רטים בקולקציה נתפרו מבד פרנץ טרי מאה אחוז כותנה ונצבעו בטכניקת צביעה טבעית (garment dye) בגוונים עדינים, עם שילובי בדים שונים חתכים באותו הפריט ותיפורים עליונים.

חולצות אריג מבד פלנל וג'קטים מכותנה שמשלימים את הלוק כשכבה עליונה "אובר שרט" שלקוחה מעולם בגדי העבודה , עם כיסים רבים שנותנים מענה נוח ואופנתי.

בקטגוריית המכנסיים נמצא כמובן את הג'ינסים האייקוניים של לי קופר לצד דגמחים פרקטים- ריבוי של כיסים, חגורות וסטופרים בגזרות מעודכנות.

הקולקציה מותאמת לעונת מעבר, ויש בה מגוון של פריטים, שיכולים להתאים למזג האוויר ההפכפך בתקופה זאת – גם בחולצה קלילה וקצרה, וגם כמראה שכבות לימים קרירים יותר.

לדברי איתי לוי על הקולקצייה החדשה: "עבדנו הרבה זמן על הקולקצייה המיוחדת הזו ואני שמח וגאה להביא לאיכם ביחד עם לי קופר, שהפכה למשפחה שלי ב6 העונות הרצופות שלנו יחד, את הדגמים המיוחדים של הקולקציה החדשה. השקענו מחשבה בכל פריט ופריט בקולקצייה, מסוג הבד האיכותי ועד לבחירת הגוונים ואני מקווה שתאהבו אותם כמוני."

מחירי קולקציית איתי לוי – לי קופר:
טי-שרט קצרה – 179- 199 ₪
טי-שרט ארוך – 249 ₪
פוטרים – 279- 349 ₪
אובר-שרט – 299 ₪
ג'ינסים – 399.90 ₪
דגמ"ח – 349.90 ₪

מידות : ג'ינסים – 26-36 ( מקביל ל 36 עד 46 ) ,
חולצות- XS- XXL

 

להשיג בלעדית בסניפי רשת לי קופר בפריסה ארצית