לראשונה בישראל: מופע אמנותי להשקת קולקציית  NOA KIREL X TERMINAL X- SUMMER COLLECTION קולקציית הקיץ הראשונה בעיצובה של נועה קירל, תימכר בבלעדיות באתר TERMINAL X במשלוח מהיר 'מהיום למחר'

0
1796
טרמינל איקס, מותג נועה קירל, בלייזר פשתן, 199.90 | צילום דימה טליאסנקי

הזמרת נועה קירל ואתר האופנה TERMINAL X השיקו היום את הקולקציה המשותפת שלהם,  קולקציית NOA KIREL X TERMINAL X- SUMMER COLLECTION, שתימכר בבלעדיות באתר. לכבוד ההשקה יצרו השניים מופע אומנותי וראשון מסוגו בישראל בשילוב טיקטוקריות, רקדנים וזמרים יחד עם קירל (ישודר היום 5.4 בשעה 13:00 בעמוד היוטיוב הרשמי של נועה קירל). המופע ישודר בערוץ היוטיוב של קירל, שם תיחשף הקולקציה החדשה  במלואה, בתצוגת אופנה מרהיבה. הקולקציה החדשה כוללת מגוון פריטים לנשים, גברים ובנות, מעוצבת בסגנון קז'ואל טרנדי וגווני פסטל בהירים. את הפריטים ניתן למצוא באתר TERMINALX.COM במשלוח מהיר 'מהיום למחר' עד הבית.

 

הקולקציה החדשה תימכר בבלעדיות באתר, לצד יותר מ-160 מותגים בינלאומיים ומקומיים. במהלך המופע תיחשף לראשונה הקולקציה ולכבודה, הופקה מוזיקה ייחודית ונועה קירל תבצע בבכורה את השיר 'יהלומים', כולל כיאורוגרפיה מקורית. בנוסף, בתצוגת האופנה לוקחות חלק טיקטוקריות  שנבחרו על ידי נועה כמשפיעניות מובילות שיתעדו בטלפון הנייד שלהן את התצוגה בעודן מתהלכות על המסלול עם הבגדים מהקולקציה החדשה. מדובר בדרך חדשה, מתקדמת ועדכנית להשקת קולקציה, אותה מובילים אתר TERMINAL X יחד עם נועה קירל .

טרמינל איקס, מותג נועה קירל, חולצת פשתן מכופתרת, 129.90 | צילום דימה טליאסנקי

הקולקציה של נועה קירל, מבטאת את הטעם האישי, הסטייל ופרטי האופנה שהיא הייתה רוצה בארון הבגדים שלה. הקולקציה כוללת פרטי לבוש, אקססורייז ונעלים לנשים, ילדים ולראשונה גם גברים, בצבעי פסטל- תכלת, כתמתם, ורוד, לבן, קרם, שחור. מדובר בקולקציית בייסיק של יותר מ-100 דגמים, המאופיינת בתור "Mix & Match", כאשר ניתן להתאים בין מגוון הפריטים והגזרות השונות. מבין הפריטים ניתן למצוא: טישרטים, טופים, מכנסיים קצרים וארוכים, ג'קטים, ווסטים, וטווח המחירים נע בין: 69.90-199.90 שקלים.

 

ניר הורוביץ, מנכ"ל אתר האופנה TERMINAL X: "אנו שמחים להשיק היום את קולקציית NOA KIREL X TERMINAL X בדרך ייחודית המשקפת את שיתוף הפעולה שלנו עם נועה ואת החזון של TERMINAL X. המופע האמנתי, שבמרכזו השקת הקולקציה החדשה, מציע לקהל הלקוחות הישראלי חדשנות, טרנדיות, אופנה והמון סטייל. הלקוחות שלנו שחיכו להמשך שיתוף הפעולה עם נועה, יקבלו חוויה שלא נראתה לפני כן בישראל, והכל מהרשתות החברתיות. מדובר במהלך חשוב נוסף, המבסס את אסטרטגיית האתר ומציע חווית איקומרס שלמה, חווייתית וחדשנית. ניתן להזמין את הקולקציה במשלוח מהיר 'מהיום למחר'".