איך תבחרי את שמלת הכלה שלך?

0
1448
איך תבחרי את שמלת הכלה שלך?

שוק שמלות הכלה והערב רק הולך וגדל בזמן האחרון. מעצבי השמלות מציעים שלל אופציות של דגמים שונים במחירים משתנים. קשה לך לעקוב אחרי כל החידושים? אין לך מושג איך לבחור את שמלת הכלה שלך? אנחנו פה כדי לעזור לך להגיע להחלטה! לכי לפי הטיפים שאנחנו מציעים לך כאן כדי לסדר לך את הראש ולהתאים עבורך את השמלה שתתאים לך.

השיקולים שאת צריכה לחשוב עליהם כדי לבחור שמלת כלה הם:

 מיקום

תבחרי באיזה ערים בא לך לחפש את שמלת הכלה שלך. למשל, אם את גרה באזור הצפון, את יכולה לחפש מעצבת שמלות כלה בחיפה והסביבה, או אם את גרה באזור המרכז, תחפשי מעצבי שמלות כלה בתל אביב והסביבה. עדיף לך לבחור במעצב שנמצא יחסית קרוב אלייך כדי שלא תצטרכי לנסוע הלוך ושוב במשך שעות למדידות ולתיקונים של השמלה.

 שיטוט באינטרנט

אחד מהרגעים הכיפיים בתהליך של בחירת השמלה הוא לשוטט באינטרנט ולשאוב רעיונות לשמלת כלה שתקלע לטעם שלך. זה הזמן שלך להיעזר בגוגל ולחפש באתרים מהארץ ומחו"ל השראות לשמלות כלה. תשוטטי אפילו באתרי סחר שמוכרים שמלות כלה, בדרך כלל הם מציעים מבחר יפה של עיצובי שמלות כלה שתוכלי להיעזר בתמונות שלהם. תשלחי תמונות לחברות שלך ותתייעצי איתן איזה שמלה תתאים ותחמיא לך יותר.

 גזרת השמלה

לכל כלה לעתיד יש את מבנה הגוף והגזרה שמחמיאה לה יותר:

  • שמלה בגזרת פעמון תתאים לכלה שיש לה מבנה גוף קטן למעלה וגזרת "אגס" למטה. מדובר בשמלה שתהיה צמודה וחובקת את החלק העליון ומתרחבת ככל שמגיעים לאזור הירכיים והמותניים.
  • שמלה בגזרת בת ים (Mermaid) תתאים לכלה שמאמצת את הקימורים שלה. מדובר בשמלה שנצמדת יותר ומבליטה את הגוף שמתרחבת קצת אחרי הברכיים.
  • שמלה בגזרת אימפריה, אמפייר (Empire) תתאים לכלה עם חזה שופע שרוצה "לטשטש" את אזור הבטן שלה. מדובר בשמלה עם כיווצים באזור החזה שנועדו כדי להדגיש אותו כאשר שאר השמלה רחוקה יותר מהגוף ולא נצמדת אליו.

 ההרגשה שלך

דרך טובה להחליט מהי שמלת הכלה המושלמת בשבילך, היא למדוד שמלות שונות ולראות איזה הרגשה יש לך כשאת מודדת אותן. תבדקי אם נוח לך לזוז איתה ושהיא עשויה מבד נושם ולא מגרד. אנחנו מאוד מאמינים בכך שברגע שתמצאי את "השמלה", את תדעי שזאת היא לפי ההרגשה שלך איתה.

 תיקחי לך מספיק זמן לבחירה

בגלל שמדובר באחד מהימים החשובים בחייך, לא כדאי למהר בתהליך הבחירה של שמלת הכלה. מומלץ שתתחילי בחיפוש מספר חודשים לפני האירוע, כדי שתיסגרי על השמלה הנכונה בלי לחץ של זמן וכדי לבצע את התיקונים וההתאמות לשמלה.

 חוות דעת שנייה

כמו שאת מבקשת לקבל חוות דעת שנייה כשאת הולכת לרופא, כך עדיף שתיקחי איתך אנשים שקרובים אלייך, שמכירים את הטעם שלך וידעו לייעץ לך ברגע הבחירה.

 תקציב השמלה

תקציבי לך מראש את הסכום שתרצי לשלם עבור שמלת הכלה שלך. כך לא תגזימי ותשלמי יותר מידיי על השמלה. שווה לך לעשות קצת סקר שוק באתרים מיועדים למתחתנים ולראות מה הסכומים המוצעים של שמלות הכלה שם וכמה בערך כל מעצב לוקח על שמלה בעיצובו.

שיהיה המון בהצלחה!