מכנסונים, סטרפלס וכיווצים: מותג הבית של אתר האופנה TERMINAL X בקולקציית בגדי ים לקיץ 2021

0
1309
צילום דימה טליאנסקי 2

מותג הבית TERMINAL X עם קולקציית בגדי ים טרנדית לנשים, גברים וילדים שניתן להזמין במשלוח מהיר מהיום למחר

אתר האופנה TERMINAL X משיק את קולקציית בגדי הים קיץ 2021 של מותג הבית ומותגים בינלאומיים נוספים. הקולקציה שמונה מאות פריטים, מציעה מגוון בגדי ים לנשים, גברים וילדים, וכוללת מגוון רחב של בדים, גזרות, צבעים וטקסטורות. את כל הפריטים ניתן להזמין ב-TERMINAL X במשלוח מהיר מהיום למחר עד הבית.
הקיץ כבר כאן, ואיתו קולקציית בגדי ים צבעונית וייחודית של אתר האופנה TERMINAL X. מותג הבית של האתר משיק בימים אלה את קולקציית בגדי הים לנשים, ומציע מגוון רחב של בדים טרנדיים של העונה: ריב, כיווצים ועוד. כמו כן, השנה חלק מרכזי מהעיצוב האופנתי של בגדי הים, בא לידי ביטוי בכתפיות וברצועות של הביקיני או החלק העליון של בגד הים השלם: סגנון מעטפת, כתפיות עבות, רצועות איקס קולר, ביקיני עם רצועות איקס באזור המותן. טרנד בולט במיוחד השנה הוא ביקיני עם מכנסון בגזרה גבוה ובצבעים חלקים: ניוד, ורוד, שחור, בז'. מלבד מותג הבית, TERMINAL X מציעים מגוון בגדי ים של מותגים מקומיים ובינלאומיים שניתן למצוא באתר: BILLABONG, MANGO, QUIKSILVER, NIKE ,AERIE, ADIDAS, FOX, VERO MODA ועוד.
בגזרת הילדים, האתר מציע מגוון רחב של פריטים מ-NEW BORN ועד גיל 14. השנה בגדי הים לבנות מאופיינים בצבעוניות ובטקסטורות שונות: כתף אחת, שלמים עם שרוול ארוך, טאי דאי וכיווצים. לבנים קיימים מגוון של מכנסונים בסגנון הוואי עם פרחים, עצי דקל וגולגולות. את הפריטים ניתן למצוא במותגים השונים: FOX, THE CHILDREN'S PLACE, ROXY, FILA, MANGO, EL CAPITAN.

צילום דימה טליאנסקי

גם בגדי הים של הגברים השנה מאופיינים בסגנון הוואי, ובנוסף ניתן לראות פריטים בצבעי פסטל: תכלת, ירוק, ורוד בהיר וצהוב. אחד הטרנדים החזקים השנה בגזרת הגברים הוא שילוב של חלק ומקושקש או עם איורים שונים. מבין מותגי בגדי הים לגברים ניתן למצוא: BILLABONG AMERICAN EAGLE, FOX, NIKE ,QUIKSILVER, G-STAR, NAUTICA, ,EL CAPITAN CHAMPION ועוד. מותגים נוספים צפויים לנחות בקרוב באתר כמו O'Neill לגברים וילדים ושני שמר לנשים.
דנה פולק אולשר, סמנכ"לית שיווק TERMINAL X: "קטגוריית בגדי הים מדי שנה היא אחת הקטגוריות הבולטות והמבוקשות אצלנו באתר. בכל עונה, כחלק מחוויית האיקומרס, אנחנו דואגים להביא ללקוחותינו מגוון רחב של גזרות, עיצובים, צבעים וטקסטורות, כך שכל אחת ואחד יוכלו למצוא את בגדי הים שהכי מתאימים עבורם. במותג הבית שלנו של TERMINAL X, אנחנו מעצבים בגדי ים המותאמים לטרנדים של העונה, בנוסף לעשרות המותגים הבינלאומיים הנמצאים באתר, ואת כולם ניתן להזמין במשלוח מהיר עד הבית".

צילום דימה טליאנסקי 3

https://www.terminalx.com/