מתחתנת בקרוב? אל תתני ללחץ להשפיע עלייך ולהרוס לך את היום החשוב בחייך

0
2435
מתחתנת בקרוב? אל תתני ללחץ להשפיע עלייך ולהרוס לך את היום החשוב בחייך
מקור נעלי ארו

אם את מאורסת ומתחתנת בקרוב וודאי את חשה לצד השמחה הגדולה וההתרגשות, גם הרבה לחצים וחששות- לא פלא, יום החתונה הוא יום המשמעותי ביותר בחיינו ולכן מתחתנים רבים נלחצים, חוששים ואף מתעצבנים בימי טרום החתונה ואף ביום החתונה עצמו. תופעה זו הופכת את התקופה האמורה להיות המרגשת בחייך לתקופה של לחצים, פחדים ומצב רוח ירוד. אז כיצד ניתן לשמור על מצב רוח חיובי ונינוח בתקופת החתונה וביום החתונה עצמו? כל הפרטים בכתבה זו.

את לא חייבת להיות מאורסת ולתכנן חתונה על מנת להכיר את ביוטי הסלנג הנפוץ "בריידזילה", מספיק שאחת מחברותיך או בנות משפחתך התחתנה במצב רוח לחוץ ומהר מאוד נחשפת למושג, מה הכוונה? הכוונה היא לכלות אשר נלחצות וחוששות מאוד לפני יום חתונתם ולכן ומתנהגות בצורה לא נעימה לסובבים אותה. תופעה זו של כלות במצב רוח לחוץ ועצבני פעמים רבות מובילה לריבים, עצבים ואף משבשת לכלה את מצב הרוח ביום חתונתה. כמובן שלא כך את רוצה לזכור את היום החשוב בחייך, לכן ערכנו מספר טיפים לכלה העתידית שיקלו עליה ועל מצב רוחה בתקופה זו:

  1. מסיבת רווקות בלי בעיות– הרבה ריבים וכאבי ראש בין הכלה לחברותיה וקרובותיה מתחילים בארגון מסיבת הרווקות. פעמים רבות הכלה רוצה שיארגנו לה מסיבה מסוימת, אך מארגנת מסיבת הרווקות (אשר לרוב מארגנת מסיבה בהפתעה לכלה) לא מצליחה לתאם בין ציפיותיה של הכלה לשאר המוזמנות, מה שיוצר תסכול רב בעבור הכלה. לכן אף כי נהוג לא לשתף את הכלה בתכנון המסיבה, בחרי את מי תארגן את מסיבת הרווקות שלך- ספרי לה מה את מעוניינת שיהיה ואף תחלקי איתה את הסכום המקסימלי שלדעתך הגיוני לאירוע- בהתחשב בכל המוזמנות. ומרגע זה ואילך אל תדוני, תחשבי או תתעסקי במסיבת הרווקות, עד שתתרחש.  
  2. מארגן חתונות- הליך ארגון החתונה הכולל סידורי פרחים, סידורי הושבה, השגחה על הבר והמטבח וכן כספת הצ'קים, יכול להוביל להרבה מאוד לחץ וכאב ראש ביום החתונה. מומלץ להיעזר במארגן חתונות ביום החתונה, על מנת לא להתעסק בדברים אללו במהלך החתונה ולוודא כי הכל מתנהל כשורה.
  3. נוחות- נוחות הכלה ביום חתונתה הינה משמעותית וחשובה מאוד עבור מצב רוחה והרגשתה. כלה הסובלת מכאב גב או רגליים בזמן יום חתונתה, תהיה לרוב פחות נעימה ונינוחה ואף תסבול. אינך מעוניינת בכך. לכן השקיעי בקניית נעלי כלה איכותיות.

נעלי ארו הינה חברת העוסקת ביבוא נעלי כלה ייעודיות הישר מאיטליה, באיכות גבוהה ביותר. לפרטים נוספים כנסי לאתר https://aroshoes.co.il