רשתSCOOP  נכנסת לתחום משקפי השמש   משיקה קולקציית משקפי שמש לנשים – קיץ 2021 במחירים הנמוכים בישראל – 49.90 שח בלבד!!!   הרשת תצא בקמפיין להשקת הקולקציה החדשה בהשקעה של חצי מיליון ₪  

0
882
קרדיט: צילום: עמירם בן ישי

לראשונה נכנסת רשת SCOOP  לתחום משקפי השמש ותשווק בכל 89 סניפיה משקפי שמש לנשים. במסגרת זו משיקה השבוע קולקציית קיץ 2021 ראשונה המתאפיינת בטרנדים מובילים ובמחירים הנמוכים ביותר בישראל. מחירים לצרכן: 49.90 ₪ בלבד.

קרדיט: צילום: עמירם בן ישי

לרגל ההשקה תצא רשת SCOOP בקמפיין ממוקד לצעירות ולנשים,  באמצעות משרד הפרסום בתאל פרנקו,  לרגל חשיפת קולקציית משקפי השמש. בקמפיין יככבו הפרזנטוריות  של המותג: הדוגמניות נטע ברזיני, מוניקה ג'וזף ועומר ברבי. הקמפיין יעלה בתקציב הנאמד בכחצי מיליון ₪ ויכלול פעילות דיגיטל, שלטי חוצות, פרסום בנקודות המכירה ופעילות ברשתות  החברתיות  עם הפרזנטוריות.

קרדיט: צילום: עמירם בן ישי

מדובר בקולקציה רחבה ומגוונת הכוללת את הטרנדים המובילים   ונותנת מענה  לסגנונות שונים עם דגש על מחיר שווה לכל נפש.  קולקציית משקפי השמש של רשת scoop מתאפיינת  בצבעוניות עשירה  המשלבת את ארבעת הטרנדים המובילים לקיץ 2021:

 

קרדיט: צילום: עמירם בן ישי

אובר סייז– משקפיים סופר גדולות, במראה  רטרו שיק. במגוון רחב של צורות הנדסיות, בעלות נוכחות הן בצבעים הכהים והן במסגרות. חלק מקולקציית האוברסייז ללא מסגרות כלל.  מסגרת עגולה– משקפיים עגולים,  ממסגרות מתכת או פלסטיק, כולל עדשות צבעוניות המזכירות את שנות ה60 העליזות. מלבן רטרו–   פריט מאסט לקיץ 2021 .הרשת מציעה את משקפי המלבן במגוון רחב של צבעים וגוונים. מנימליסטי מתוחכם– קטן, עדין, אבל עם זיק של שובבות לא מתאמצת המזכירה לנו את הלוק של נערי הפרחים כיאה לשנות ה70.

מחיר לצרכן על כל המגוון – 49.90 שח בלבד!

לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP: "החברה מייצרת את המשקפיים במפעלים בסין המייצרים עבור מותגים מובילים, מתמחים.  החלטנו להיכנס בכל סניפי הרשת לאחר שערכנו פיילוט ב 5 סניפים מובילים וראינו שיש ביקוש והצרכנים אף מתאימים את הנעלים, לתיק ולמשקף." לדבריו: נשקיע במהלך בקמפיין רחב על מנת לבדוק כניסה גם למשקפי שמש לגברים, במחירים אטרקטיביים במיוחד".

רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי עסקים פרדי ורוני אינסאנז, נחשבת כיום לרשת נעלי הדיסקאונט הגדולה בישראל המונה  89 סניפים ברחבי הארץ. סניפי הרשת כוללים נעלי נשים, גברים וילדים. לאחרונה נכנסה גם לתיקים ומזוודות.

לברורים ופרטים נוספים – בר תייר/ דניאלה רייבנבך 03-6360000