להיות במיטבך באירוע ולהרגיש נוח- איך עושים את זה?

0
91
קרדיט לתמונה: elali.co.il

נשים רבות המתכוננות לאירוע כלשהו, בין אם זהו אירוע משפחתי או אחר, חושבות שיצטרכו לוותר על הנוחות: הנוחות מבחינה פיזית וגם מבחינת התחושה האישית, לטובת הופעה מרשימה, הופעה שתמשוך את תשומת לבם של מוזמנים אחרים לאירוע ובכלל שתהיה יפהפיה ולא שגרתית. אז יש לנו בשורות. אפשר בהחלט לשלב בין תחושה נוחה מכל הבחינות לבין יופי, מראה יוקרתי ואלגנטי בצורה של שמלות אירוע צנועות. שמלות אלה מתאימות לכולן, הן לנשים דתיות שרוצות לשמור על הנחשב צנוע מבחינת הדת מבלי לוותר על מראה נשי, יפה ויוקרתי והן לנשים אחרות שירגישו בנוח עם שמלה שיש בה מחשוף מינימלי אך אינה מוותרת על הצללית הנשית ועל הקימורים שבה.

מה הופך שמלה צנועה לשמלת ערב יוקרתית?

ההבדל בין שמלות צנועות הנחשבות סטנדרטיות ויומיומיות לבין שמלות אירוע צנועות נעוץ בפרטים הקטנים. בשמלות ערב צנועות תינתן תשומת לב רבה לכל פרט ופרט, החל מהאלמנטים הגדולים והבולטים ועד לפרטים הקטנים ביותר. סוג הבד, העיצוב והדוגמה שלו הם כמובן חלק משמעותי מן השמלה. בשמלת ערב סוג הבד וגם הדוגמה צריכים לשדר יופי, תחכום ומעט מסתוריות. הגזרה צריכה להתאים ללובשת השמלה באופן אישי, להבליט את מה שהיא מעוניינת להבליט ולטשטש את מה שהיא מעוניינת שייראה ויבלוט פחות. הגזרה יכולה להיות הדוקה לכל אורך השמלה, הדוקה בחלקה העליון ומשתפכת בחלקה התחתון או להיות כולה משתפכת ולא הדוקה אך עם מוחזקת היטב באמצעים שונים כמו סגירות נסתרות, קפלים ועוד.

ההופעה המתאימה ביותר לחתונת הבת- מרשימה במידה הנכונה

אחד האירועים הגדולים ביותר עבור אישה היא חתונת הבת. אין ספק שזה אירוע מרגש בו רוצה האם להיראות במיטבה כשהיא מלווה את ביתה לחופה ועומדת לצידה. העובדה שהאם היא שחקנית באירוע, גם אם שחקנית משנה, הופכת את בחירת הביגוד ובכלל ההופעה למלחיצה עבור נשים רבות. בסטודיו המתמחה בשמלות ערב צנועות ישנו מבחר עשיר של שמלות לאם הכלה צנועות שהן יפהפיות, אלגנטיות, יוקרתיות ולצד זאת יתנו לאם תחושה נוחה ונעימה ולא הדוקה או לחוצה מדי. חשוב לציין ששמלות ערב צנועות הן הבחירה של נשים רבות ולאו דווקא דתיות. רבות, במיוחד נשים בוגרות יותר, ירגישו נוח יותר בשמלה עם מחשופים גבוהים ואורך שרוול מתאים. היום גם כל האפשרויות פתוחות וניתן למצוא מבחר גדול של שמלות אלה.

בסטודיו אלה לי המתמחה בשמלות ערב צנועות ישנו מבחר גדול של שמלות לקניה או להשכרה כשהלקוחה מקבלת יחס אישי ויעוץ בבחירת השמלה המתאימה ביותר. מוזמנות ליצור קשר.