המותג RESERVEDמשיק את קולקציית אביב 2021: גזרות גדולות וטכנולוגיה מודרנית לצד השראה מתחילת המאה

0
1071
צילום אסף לוי

קולקציית אביב2021  של המותג RESERVED לנשים  מתבטאת ברעיונות יוצאי דופן. מצד אחד גזרות גדולות, מודרניות, טכנולוגיות חדשות, חומרים ממוחזרים חדשניים, אריגים סרוגים או בדים טקסטוראליים בתלת מימד הפוגשות מהצד השני התייחסויות לסגנון של תחילת המאה, המשלבות  עבודות יד וחשיבה מינימליסטית המתקיימים זה לצד זה מתאחדים ויוצרים הרמוניה.

 

שילוב נועז של פסטלים עם הדפסים בולטים, פרחים גרפיים גדולים, דוגמאות טאי דאי, וקלאסיות של דומת פיפיטה בשחור לבן. הדגשים של סגנון רומנטי עם צווארונים גדולים מעוטרים ברקמה או סלסולים קטנים, בין הפריטים בסגנון זה ניתן למצוא שמלות רחבות בקומות או חולצות בשילובי מלמלות.

קבוצה נוספת היא המינימליזם החדש. גזרות בסיסיות וצנועות, המתבטאות בפרטים מיוחדים ובצבעים האופייניים לאביב קיץ 21 לדוגמה ירוק פיסטוק או זית, כתום תפוז או אופוויט וניל, ומשלבים טקסטורות שונות במערכת הלבוש כמו פליסה(קפלים), דפוסים, וסריגה דקה תוך התייחסות לפרטים קטנים כמו כפתורים בצבעוניות מנוגדת לבגד.

צילום אסף לוי

שילובי הפריטים יוצאי דופן יוצרים את העניין בקולקציה זו ומתרחקים ממערכות לבוש מוכרות וסטנדרטיות, לדוגמה שמלה משולבת בדים בצבע ורוד או ז'קט קצר בגזרה מרובעת הנלבש עם חצאית מיני. להשלמת המראה הקולקציה מלווה באביזרי אופנה לדוגמה: כפכפי סנדל עם עקבים גבוהים, מגפונים בהירים, סניקרס, תיקי קלאץ בטקסטורת ריפוד או מקומטים ותיקים בעלי ידיות מיוחדות.

 

משקפי שמש עם מסגרות גדולות המתכתבות עם שנות ה80'  יכריזו על בוא האביב.

 

בצילומי הקמפיין מככבות ברברה ואלנטה, דוגמנית ברזילאית ובריט הייטמן דוגמנית גרמניה השייכות לטופ מודל החדשות, המייצגות יופי אוניברסלי וטבעי. בצילומים השטופים באור שמש חזק, הן מציגות אוסף  של מגמות עכשוויות נועזות שניתן ללבוש בקלות.

הצילום, חזק ואקספרסיבי, מתמקד בכוח נשי וברגשות חיוביים.

צילום אסף לוי

 

 

מחירים:

מכנסיים ארוכים – החל מ 89.90 ₪

שמלות – החל מ 69.90 ₪

חצאיות ומכנסיים קצרים – החל 59.90 ₪

חולצות וגופיות – החל מ 24.90 ₪

ג'קטים ועליוניות – החל מ 99.90 ₪

אקססוריז – החל מ 24.90 ₪

 

 

 

להשיג ברשת  RESERVED ( קניון איילון , קניון גבעתיים ובמתחם מיי בייבי ירכא )

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי
צילום אסף לוי
צילום אסף לוי
צילום אסף לוי
צילום אסף לוי
צילום אסף לוי
צילום אסף לוי