משלוח מנות מעוצב

0
2517
משלוח מנות מעוצב

מעצבים נותנים טיפים לשדרוג משלוחי המנות לפורים.

לקראת פורים, ליקטנו עבורכם מספר טיפים יצירתיים וקלים במיוחד לביצוע כדי שמשלוח המנות שלכם יהיה הכי מקורי בעיר:

מעצבת האופנה יעל אורגד 

מציעה לעטוף את המשלוח בבד צבעוני ולקשור אותו עם חתיכת בד במקום בסרט נייר, זה הופך את האריזה לחגיגית ומרשימה יותר. כדאי לשלב במשלוח המנות קופסת צבעים (גואש, צבעי מים, צבעי איפור), קישרו מבחוץ זוג מכחולים, בצורה שתשתלב עם העטיפה והסרט ותראה כמו שני מקלות מלכותיים.

אם אתם מהמשקיעים הרציניים, קחו פאצ'ים מלבבות ופרחים שניתן לגזור משאריות בדים או לקנות בחנויות סידקית ותפרו אותם אחד לאחד בקצותיהם כך תצרו מטפחת מחוררת מדהימה, צבעונית ושמחה אותה אפשר לקשור למשלוח המנות או לצרף אותה פנימה ולאחר מכן להשתמש בה כצעיף קייצי עליז.

מעצב המוצר אהוד רז 

מציע לשדרג את האריזה עצמה ולהכין אריזת פרווה בצורת אוזן המן ע"י תפירה משולשת של חתיכת פרווה צבעונית סינתטית כמובן… למוכשרים שביננו ניתן לתפור בקצוות המשולשים רוכסנים צבעוניים כך שתהיה הפתעה למקבל המשלוח ולאחר פורים ניתן להפוך את משולשי הפרווה לכריות דקורטיביות.

אם אתם יצירתיים ויש לכם המון סבלנות קחו צנצנת זכוכית ארוכה ושקופה ומלאו אותה בשכבות של ממתקים בצבע בהשראת בקבוקי החול הצבעוני: עדשים ממויינים לצבעים, שורת מרשמלו שורת במבה וכו'.

מעצבת האופנה זואי 

זואי מציעה חצאית הפתעות. לקנות פריט לבוש שישמח את מקבל המשלוח – לא חייבים פריט יקר: חולצת טי שירט, חצאית, כובע, צעיף. לקחת שאריות בדים או לקנות בד שמח ובעזרת מספרים לגזור צורות ככל העולה על דעתכם ובלבד שיהיו בגודל שיכול להכיל מיני הפתעות. בעזרת מחט תפירה וחוט צבעוני לחבר "כיסים" למקומות שונים בפריט הלבוש. בכל כיס כזה לשים הפתעה שונה: ממתק, אוזן המן, ולא לשכוח הפתעה אישית ספרון שירים, כרטיס לסרט בקיצור כל מה שיעשה מצב רוח טוב.

אפשרות שניה היא לקחת קופסה דקורטיבית עם מכסה תואם, למלא בכל ההפתעות והממתקים, לדאוג שכל המוצרים ארוזים היטב ולכסות את כל תכולת הקופסה בפתיתי קלקר שניתן לרכוש בשקלים בודדים בחנויות יצירה שונות. המקבל "ישלוף" בכל פעם הפתעה אחרת….

מעצב האופנה ששון קדם

מציג רעיון פשוט וחינני: שרשרת הפתעות שמיחה. להצמיד בעזרת שדכן את הממתקים אחד לשני וליצור שרשרת שמיחה ארוכה שתיכרך על הצוואר וכך תוענק הלאה. אפשר להכין שרשראות קטנות יותר מסוכריות צבעוניות עטופות נייר צלופן או שרשראות מאסיביות יותר עשויות חטיפים שונים. אפשר להגדיל ולעשות שרשראות נושא: חטיפי בריאות, צבע זהה, וכו'.

…ואם השרשרת על הצוואר, אפשר לאחוז בקבוק יין טוב ביד……

מעצבת האופנה חגית טסה

מציעה חולצת ממתקים עליזה ומתוקה שעשויה משפע סוכריות גומי צבעונית במגוון צורות: תותים, נחשים, דגים, לבבות ועוד ועוד. טסה מציעה לרכוש חולצת טי שירט במידה התואמת את מקבל המשלוח ולתפור בעזרת חוט ומחט את הסוכריות הגמישות לחולצה.

מי שרוצה לשדרג יותר את היצירה,יוכל להוסיף פאייטים צבעוניים, חרוזים או כפתורים ולהדביק כאוות נפשו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here