מירית וינשטוק – פחות זה הרבה. הרבה, הרבה יותר.

0
2208
מירית וינשטוק - פחות זה הרבה. הרבה, הרבה יותר.

בעוד כל העולם חוגג בפיוז'ן ענקי של צבעים, מרקמים וסגנונות וכאשר המונח MORE IS MORE חונק את השגות השיק, מתעקשת מירית וינשטוק לדבוק במונח המנצח הגורס, לצניעות דעתה, שדווקא IS MORE LESS . ואכן מידה רבה של אומץ נדרשת כדי להציג קולקציה כל כך נקייה ומינימליסטית כמו קולקציית הקיץ שלה.

את אופייה הנחוש הוכיחה וינשטוק כבר כשסיימה את לימודיה בשנקר, ארזה תיק עבודות והתדפקה על דלת הסטודיו של אלכסנדר מקווין בלונדון. היא התקבלה לעבודה. אלא שוינשטוק לא אספה סיכות מהרצפה, היא עיצבה והגתה חומרים ובגדים ודגם שעיצבה הוצג בקולקציה של מקווין בפריז. לאחר מכן עבדה בסטודיו של בית לאנוון בפריז, לצדו של אלבר אלבז וב- VIEW, מגזין יוקרתי לתחזיות אופנה ועיצוב.

אין ספק שבתקופת הסטאג' שלה אצל מקווין ובאווירה התוססת של האופנה בפריז, למדה הרבה אלא שבניגוד למעצב האקסהיביציוניסט, וינשטוק שומרת על איפוק מרהיב העונה להנחה שמעט עשוי להיות גם הרבה. כזו, על כל פנים, הקולקציה שלה שבניגוד למלתחות של מלכות אחרות יופייה מצוי בסגנונה הפשוט, המוקפד והאיכותי, אנטיתזה להלך הרוחות הרווחות באופנה כיום.

מלבד קווי עיצוב מינימליסטיים גם לקשת הצבעים הכוללת שחור, לבן, לבן שבור, חום ומעט גווני פסטל מאובקים, אופי מינימלי מהודר. בדי משי סאטן, סרטי סאטן וכפתורים קטנים משובצים באבני סברובסקי שמעטרים בעידון מופתי את פריטי הלבוש , הם תחליף אידיאלי לתכשיטים שמציינים את התווים העליונים של פריטי הלבוש.

REINE- מלכה, המותג מאחוריו ניצבת וינשטוק, הוא דוגמה לאופנה טובה, נכונה ובטוחה. ואם לציין בזהירות, (אחרי הכל עולם האופנה לא חדל להפתיע), וינשטוק אפילו מקדימה ומקדמת את הציפיות ואת הרעב לשפיות, לאיפוק ולמראה האלגנטי המובהק, שרק מתחיל להסתנן לאוספי המעצבים בעולם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here