כשהירוק נכנס לאופנה

0
1889

ירוק בקבוק הוא הצבע המוביל בחורף של 2017. בחורף זה הסתובבו נשים רבות ברחבי הארץ ובעולם כשהן לובשות מעיל ירוק או נושאות תיק עור הצבוע בירוק. ואכן, הצבע הירוק על כל גווניו הוא צבע שלא ניתן לוותר עליו. צבע של אביב, טבע, פריחה והתחדשות מככב בפריטי לבוש רבים, ואנו באמת תוהים איך אפשר היה להסתדר בלעדיו. בגדים ירוקים יכולים בהחלט לצאת מהארון.

דברים שכדאי לדעת על הצבע הירוק

זה הזמן להוציא בגדים ירוקים מהשידה, כי אלה כמה דברים מופלאים שכדאי לדעת עליו:

  • שילוב של חם וקר – הצבע הירוק משמש כאיזון המושלם, מכיוון שהוא משלב שני סוגי צבעים – צהוב (צבע חם) וכחול (צבע קר). ומכאן נובעת הייחודיות שלו.
  • ירוק בכל מצב – הירוק מתאים לכל סיטואציה. כך למשל, שמלה בצבע ירוק בהיר היא בדרך כלל שמלה קיצית ועליזה המתאימה ללבוש בחיי היום יום. בעוד שמלה בצבע ירוק כהה יוצרת תחושה של רשמיות, והיא מתאימה לאירועים כמו חתונות, כנסים וערבים מיוחדים שבהם את רוצה להיראות במיטבך.
  • ירוק שהוא גם אישיות – כל צבע אומר משהו עלינו. אם אתם אוהבת ירוק, סביר להניח שאת אשת חברה תוססת הנחושה להשכין שלום בכל מחיר. את גלויה וכנה ובעלת לב רחב. אנשי הירוק ידועים גם כאנשים צנועים הנוטים להיות מנוצלים על ידי אחרים. משום כך, אם יש לך נטייה כזו, עלייך להיזהר.
  • סמל לעושר – הירוק הפך לסמל העושר, הוא בולט לעין ומשרה רוגע על הסובבים. כך שאם את רוצה להיראות מיליון דולר, זה הצבע שלך.
  • צבע בהתאם לסוג העור – גוונים שונים של ירוק יכולים להתאים לאישה בהתאם לצבע העור שלה. לדוגמה, אם את בעלת גוון עור לבן, אדמדם או ורוד, יתאים לך ירוק תפוח. מנגד, אם יש לך עור צהבהב, יתאים לך ירוק כהה יותר.

טרנד המיחזור

בנוסף לסמל הטבע, הירוק הוא גם הצבע של המיחזור, והיום ישנו בהחלט טרנד ללבישת בגדים ממוחזרים. אם את מעוניינת לשמור על הסביבה, כדאי גם לך לעבור לבגדים ממוחזרים. כך תוכלי ליהנות מבגדים זולים יחסית וגם להציל את כדור הארץ. וכמובן, אל תשכחי לשלב את הירוק!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here