כך תיראי רזה יותר

0
1801

החגים עברו ואולי הפרזת קצת באכילת המאכלים המתוקים והמטוגנים שהיו על השולחן. עכשיו את משלמת את המחיר בדמות של כמה קילוגרמים עודפים, והדבר מתבטא לא רק במראה החיצוני שלך, אלא גם בבגדים שאת לובשת. אבל חכי, לפני שאת נכנסת לפאניקה ומתחילה בדיאטה רצחנית, אל תשכחי שהרזה כבר לא תמיד באופנה. כי כאשר האישה מתלבשת בהתאם ובטוב טעם, היא יכולה לכבוש את לבם של הסובבים אותה מבלי להיות רזה.

ואם אני רוצה להיראות רזה יותר מכפי שאני נראית?

ראשית, אם אינך מרוצה מהמראה החיצוני שלך, את יכולה לפנות לדיאטנית ולהתחיל בדיאטה בריאה ומאוזנת שתועיל לך לאורך זמן. שנית, ישנם כמה טיפים של סטייליסטים שאת יכולה להכיר כבר עכשיו. טיפים אלה יכולים לסייע לך לשדרג מעט את המראה החיצוני ולהשיג את אפקט הרזון הרצוי:

  • אל תלבשי בגדים רחבים מכפי מידתך – את אולי חושבת שכך תוכלי להיות רזה יותר ולהסתיר את עודפי השומן, אך דווקא בגדים שאינם מתאימים למידתך עלולים לגרום לך להיראות מלאה מכפי שאת באמת. במקום זאת, לבשי בגדים נוחים ש"יושבים" עלייך טוב.
  • סודו של התפר – כאשר את מודדת בגד חדש, חשוב שהתיפור של קו הכתף (השרוול) לא יעבור את הכתף שלך. אחרת הכתפיים שלך ייראו שמוטות.
  • מכנסיים ארוכים מרזים – גם בימי הקיץ הלוהטים, העדיפי את המכנסיים הארוכים על פני הקצרים. הם יתרמו למראה שלך ויגרמו לרגליים שלך להיראות ארוכות יותר.
  • לבחור בגזרה גבוהה – העדיפי לבחור במכנסיים בגזרה גבוהה. אלה יסתירו את עודפי השומן הבלי רצויים. מכנסיים בעלי גזרה נמוכה, לעומת זאת, רק מבליטים את עודפי השומן.
  • גזרת מכנסיים מתרחבת או ישרה – גם אם את אוהבת ללבוש מכנסי סקיני, עדיף להימנע מהם. הם אמנם יצרו אפקט של רגליים ארוכות וצרות אך יבליטו את הישבן. במקום זאת, מומלץ לבחור בגזרת מכנסיים מתרחבת מעט כלפי מטה או בגזרה ישרה אשר תיצור מעין אחידות במראה החיצוני.
  • ההדפס מראה – צבע אחיד או הדפס אחיד לאורך כל הגוף, יכול ליצור מראה רזה יותר.

אלה רק כמה שיטות ליצירת מראה מרזה יותר. חשוב לבחור בגדים לפי הטעם האישי שלך ולזכור שרזה לא תמיד יפה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here