הצצה מאחורי הקלעים והנפשות הפועלות מאחורי המותג FIX

0
2237
הצצה מאחורי הקלעים והנפשות הפועלות מאחורי המותג FIX

כאשר מדובר בהלבשה תחתונה מצפים שהיא תהייה פיקס. ואכן במבוך רווי במגמות אופנה, ההלבשה התחתונה של "גיבור סברינה" מעוצבת פיקס תרתי משמע, גם מושלמת וגם מונחת מצוין.

בעידן בו לשקיפות יש משמעות, כאשר גזרות החולצות והגופיות הולכות ומצטמקות וגזרות המכנסיים עדיין גולשות לגבולות מסוכנים, מרחב המחייה של ההלבשה התחתונה הולך ומתעצם. היא נחשפת ומציצה ולכן מן הראוי שתיראה טוב.

הקולקציה הססגונית והצעירה מאוד אותה עיצב ארז עמירן לקיץ, נוגעת בכל אותן מגמות שמלוות את ההלבשה העליונה ובמיוחד את זו המנחה לאמץ סגנון לבוש אישי גם בתחום זה.

ערבב והתאם או ערבב ושבש הן שתיים מבין האפשרויות הרבות שהאוסף לקיץ מציע: מצד אחד מערכות במראה שלם המורכב מחלקים עליונים ותחתונים בעלי אותו אופי ומולן פיוז'ן של מיזוגים אקראיים בין פריטי הלבוש שמאפשרים לגוון את מראה המלתחה.

מקורות ההשראה בהכנת הקולקציה שאולים ממחוזות טרופיים שמציבים סגנון צעיר ונועז ובקשת צבעים נועזת לא פחות ומאווירה נוסטלגית רומנטית בצבעוניות רכה ועיטורי תחרה שמעניקים לפריטי הלבוש מראה נשי ותמים.

בדרכה העקבית ממשיכה גיבור סברינה לפתח את קבוצת הבייסיק הפופולרית שכוללת גופיות, חזיות ותחתונים שאליהם מצטרפת העונה חזיית "פוש-אפ" מעוצבת מסריגי כותנה ולייקרה בעיצוב נקי, גמיש ונוח.

סדרה חיונית נוספת היא קבוצת המיקרו פייבר שמשיקה קו חדש המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לעצב את פריטי לבוש גמישים ונוחים ללא תפרים וללא גומי במפתחי המותן והרגליים.

חידושים אחרים בקולקציה הן גופיות המבוססות על "גופיית סבא" ומתורגמות למרקמים וגזרות נשיות, צבעים חדשניים ועיטורי תחרה בשילוב הומוגני או מנוגד. חדשים גם בדי ויסקוזה דקים ואלסטיים, הדפסי טאיי דאיי בצבעים סוערים, בדי מיקרו פייבר סאטן, בדי רשת מודפסים, הדפסים מנומרים, הדפסי פסים ופרחים, מראה של ניגודים שמשלב אלמנטים ספורטיביים עם זוהרים ופריטים בגזרות מינימליות מבדי תחרה וקבוצה מעוצבת בסגנון אקלקטי בה משתלבים יחד חומרים, הדפסים, צבעים ואביזרים בעלי אופי שונה.

FIX MEN הוא אוסף חדש להלבשה תחתונה לגבר הכוללת פריטי לבוש מכותנה טהורה במגוון גזרות בסיסיות וחדשות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here