רשת O&H משיקה: קולקציית חג לנשים בסימן אופטימיזם מתוך קולקציית סתיו 2021

0
855
H&O חולצה 89.90 שח וחצאית 79.90 שח | צילום: תומר לופסקו

בימים אלו משיקה רשת O&H: "אופטימיזם" – קולקציית חג לנשים תחת מותג הבית  Tag woman, מתוך קולקציית סתיו 2021 .

 

אחרי שנה של נעילה עולמית, הרצון הרב לחזור להתלבש לחג, לאירוע או למסיבה משלב את אורח החיים החדשים עם נוחות, אופנתיות, גזרות מרווחות, בדים קלילים וצבעים טבעיים, ניטראליים, נצחיים התופסים את מרכז הבמה לצד גווני הזוהר המזריקים אנרגיה צעירה ואופנתית.

 

קולקציית החג מציעה פריטים רב תכליתיים, מודולריים ושכבתיים שהפכו למפתח מרכזי בקולקציית סתיו חורף 2021-22 ומספקים הזדמנות להתחדש ולהרכיב מלתחה חדשה ומרעננת. התחזית היא neoboho – שילוב של רכות, רומנטיות,  power print של פרחים גדולים, קטנים או אלמנטים גרפיים, נפחים רכים בשמלות ושרוולי חולצות וקרדיגנים, מכנסיים מרווחים ושילובים מתוחכמים של צבעי הליבה עם פרחי הסחלב.

 

הצבע הלבן נותר מצרך בסיסי, אך חשיבותם של הגוונים הניטראליים עלתה ונוספו האופוויט הכהה, לבן אופטי או חלבי חם, לצבעי הליבה כגון: בז', כאמל, קפה וחום טראפלס בשילוב שחור מסחרי. החדשנות  בסתיו הקרוב מגיעה עם כניסתם של צבעים פסטלים חשמליים כמו סגול, ירוק, גווני הסחלבים הבהירים והזהב המזריקים אנרגיה ואופטימיות נחוצה.

H&O 139.90 שח | צילום: תומר לופסקו

השמלה חוזרת למרכז הבמה ומופיעה בקולקציה במגוון רחב של סגנונות, גזרות ובדים.

שמלות שכבות מתרחבות מבדי שיפון, חלקות או מודפסות בפרחים קטנים רומנטיים, מחשופים מחמיאים בתוספת של רצועות בד במראה עניבות, קשירות מותן, שרוולים עם נפחים רכים, צווארונים ומחשופים מעניינים, שרוולי תחרה שקופים, גזרות המעטפה עדכניות ושמלות נשיות ומחמיאות עם קו מותן מורם ומתוחכם שנאסף ברכות עם רצועת הבד והגיזרה הפופולארית במראה החולצה הארוכה מבדי סאטן או קרפ בשילוב כיווצים, כיסים וחגורות באורכי מידי ומקסי.

 

החולצות נגזרות מבדי פופלין רך, שיפון וסאטן תוך דגש על טקסטורות לדוגמה, בדי ז'אקרד, תחרה, דפוסי פרחים, חיות ,פרחים, פסים או מוטיבים מופשטים. תשומת לב העונה ניתנה למחשופים ולשרוולים. גזרת המעטפה עם קשירת צד רחבה, מחשופי "סקופ" או צווארונים גבוהים וקלאסיים הנלבשים היטב עם מכנסיים או חצאית דמוי עור באורך מידי.

 

הקרדיגן צובר מעמד אופנתי בגרסאות נינוחות וגדולות, במגוון סגנונות ומרקמים ורכים במיוחד בגוונים מלאים וקלאסיים היוצרים מערכות לבוש מעוצבות ועדכניות.

 

בגיזרת המכנסיים, הפריטים נעים  בין מכנסיים מחויטים למחצה לגזרות נוחות עם קו מותניים אלסטי עם שרוך במראה רך ומרווח, מה שהופך אותם לפריט חשוב המתאים את עצמו לאורח החיים החדש.

 

כמו כן, לתחילתו של הסתיו מצטרפת קבוצה מגוונת של טישרטים בשרוול קצר ממאה אחוז כותנה או שילוב של כותנה לייקרה מודפסים במוטיבים מופשטים, טקסטים, מוטיבים גרפיים סתווים הניתנים לשילוב עם מכנסי גומי מותן מרווחים או גינס אופנתי עם מותן גבוהה ויוצרים מראה צעיר ואופנתי.

 

 

 

מחירים:

חולצות אריג- החל מ- 69.9 ₪

חולצות טי- החל מ – 39.9 ₪

מכנסיים- החל מ -89.9 ₪

חצאיות- החל מ – 79.9 ₪

שמלות- החל מ – 99.9 ₪

עליוניות- החל מ- 79.9 ₪

ז'קטים – החל מ- 119.9 ₪

סריגים- החל מ – 69.90 ₪

להשיג ברשת O&H