קונות בלי טעויות: בגדי נשים אונליין

0
551
קונות בלי טעויות: בגדי נשים אונליין
קרדיט pixabay

העולם של ימינו מאופיין בכל כך הרבה יתרונות וחידושים שמאפשרים לנו לבצע פעולות פשוטות ויום יומיות, ביתר קלות. לפתע, הכל נמצא במרחק לחיצת כפתור אחת במכשיר הנייד שלנו, אפילו קניה של בגדי נשים אונליין שהפכה לחלק בלתי נפרד משגרת היום יום, עם אתרים שכל אחת חוזרת אליהן שוב ושוב ואפילו לכמה רכישות בחודש אחד.

אבל מי מאיתנו לא נתקלה בטעויות? בחולצה שהגיעה במידה לא נכונה למרות שנמדדנו שוב ושוב, בנעליים גדולות מידי, בחולצה שנראתה מהממת בתמונה על הדוגמנית וכשהגיעה התגלה שמדובר בחומר גלם סביר מינוס. איך אפשר להתחמק מאי ההבנות הכל כך מעצבנות האלו? בדיוק בשביל זה, יצרנו את המדריך שלפנייך.

טיפים לרכישת בגדי נשים אונליין

אז איך נרכוש בגדי נשים אונליין ונבטיח שהמוצרים שיגיעו יהיו לא פחות ממושלמים בדיוק כמו שהם נראו לנו בתמונות באתרי האינטרנט?

  • למדוד את עצמנו – מידות הן רק מספרים. המשמעות של זה היא שג\'ינס במידה 38 שישב עלינו נהדר מחברה מסוימת, עלול להיות קטן מידי בחברה אחרת גם אם מדובר באותה גזרה וחומר גלם בדיוק. לכל מותג מידות משלו והן משתנות בהתאם לפרמטרים וקריטריונים שונים. זכרי, עדיף למדוד את עצמך ולקבל מידות מדויקות בסנטימטרים.
  • לבדוק איך הבגד נראה על אחרות – באתרי קניות גדולים כמו שיאין או אסוס, ישנה אפשרות להעלות תמונות של הבגד שמתקבל במשלוח ולקבל על כך נקודות. לכן, רבות משתפות על גבי הפלטפורמה ביקורת לגבי בגדים שהזמינה, מה שמאפשר גם לך להבין האם הבגד באמת איכותי ויפה כפי שהוא נראה כמו בתמונה, או שהמציאות אחרת לגמרי.
  • דירוגים – מלבד התמונות, יש אפשרות גם לדרג את הפריטים השונים על פי כוכבים או פרמטרים אחרים. באופן טבעי נרצה לרכוש את הבגדים שדורגו גבוה יותר.
  • מדיניות משלוחים נוחה – ישנן חברות של בגדי נשים אונליין שלא מאפשרות ביטולים או החזרים במידה והפריט שהגיע לא מתאים או לא באיכות שהובטחה מראש. כדאי לקרוא את מדיניות המשלוחים, הביטולים וההחזרים שבאתר ולהבין האם באמת משתלם לרכוש כרגע את הפריטים שמעניינים אותנו. אתרים שמכבדים את עצמם בדרך כלל ישלחו שליח עד אליך בכדי לאסוף את הבגד שתרצי להחזיר או להחליף, ללא כל עלות.

ושיהיה שופינג נעים!

יותר מלצאת להסתובב בקניון, גילינו ששופינג של בגדי נשים אונליין ובכלל כל אלמנט אחר, הוא מהנה הרבה יותר. אין משהו שיכול לנצח סיבוב שופינג בפיג\'מה עם כוס קפה ביד, מהספה בסלון. כמו שלמדת עכשיו, גם כאן כדי להצטייד בידע שיעזור לך לצלוח את המשימה ולקבל לידיך את הבגדים שכבר פנטזת עליהם חודש, בלי לגלות חלילה שהם לא במידה או מכותנה כמו שרצית.