פריטי הביוטי שאת חייבת לצידך לאורך כל הקיץ

0
293
קרדיט: Pixabay

משנה לשנה, עם ההתחממות הגלובלית שהופכת למורגשת יותר, הקיץ הישראלי הולך ומקדים בבואו ואפילו נוגס בעונת הסתיו בסירובו להסתלק במועד, מה שהופך את המלתחה של כל אחת מאתנו לארון פריטי לבוש שרובו קיצי, כאשר גם בשידת האיפור ובמגירת האקססוריז ניתן לחוש בנוכחותו וזאת בשל מגוון פריטים ותכשירים שנועדו לתחזק לוק קיצי עם התאמה לטמפרטורות החמות ולשמש היוקדת.

הקיץ הלוהט במחוזותינו בהחלט דורש עזרים מתאימים שיסייעו לנו להתמודד בהצלחה עם החום ובעיקר הלחות המעיקה לעיתים. בדיוק לשם כך ריכזנו עבורך כך רשימה של מספר פריטי איפור, טיפוח וביוטי מומלצים שיוכלו לעזור לך לצלוח את התקופה בגבורה עם המון סטייל ובעיקר תחושה אישית טובה ונעימה – בואי נתחיל, נהיה פה חם:

ראשית, סומק נוזלי: הסומק הנוזלי מעניק את ההדגשה ומראה הלחיים הסמוק והמחמיא, נחשב לעמיד לאורך זמן ואינו נוזל או דוהה לאורך היום, גם לא כנגד מים או חשיפה ממושכת לשמש. בנוסף מרבית הסמקים האיכותיים מכילים גם נוגדי חמצון ורכיבים מעכבי הזדקנות התורמים הן לנראות והן להגנה על העור. בבחירת הגוון המתאים עבורך ושילוב נכון בלוק האיפור הכללי, יתקבל מראה של לחיים מודגשות, גבוהות, בעלי חריכה טבעית הדומה לזו שמתקבלת מחשיפה לשמש, ללא נזקי העור המלווים אליה. אנחנו יכולות להמליץ לך בחום לנסות את Sunny Sunburn Liquid Blush סומק נוזלי קטיפתי של BYNETA.

ליפסטיק / גלוס מועשר בלחות: יובש בשפתיים עלול להתפתח גם בקיץ ולא בשל החום הכבד, כי אם דווקא בשל החשיפה המרובה למזגנים שבנוסף לקרירות שהם מספקים, הם גם מייבשים את האוויר. עילה נפוצה נוספת ליובש בשפתיים בימי הקיץ נובעת מאי שתיית מים במידה מספקת וירידת באחוזי הלחות בגוף. כמובן שלא נמליץ לכן להימנע ממזגנים בקיץ הישראלי, אך בהחלט חשוב לדעת כי בנוסף להגברת קצת שתיית המים, רצוי שתאמצי לך גלוס או ליפסטיק מועשרים בלחות. מוצרים אלו יחדירו לחות אל הסדקים הנוצרים בשפתיים, יסייעו בשיקום המראה היבש ויעניקו מראה אחיד, מבריק וחלק, בגוון הרצוי, להשלמת לוק בריא ונעים.

ספריי שיזוף ביתי: ספריי שיזוף עצמי לשימוש ביתי הוא למעשה תרכובת של פיגמנטים, ברק ורכיבים מבוססי מינרליים, המיושמים בהתזה כנגד העור ומעניקים מראה עור שזוף, אחיד ובעל טקסטורה נקיה במראה מט או בטקסטורה מבריקה היוצרת מראה זוהר. השימוש בספריי שכזה מאפשר להשיג את המראה השזוף בגוון הרצוי, ללא צורך בהגעה למכוני השיזוף התעשייתי וחשיפת הגוף לקרינה מיותרת. את הספריי הביתי ניתן להתיז על כל הגוף, או על אזורים חשופים שתרצי להדגיש דוגמת הצוואר, הכתפיים ומעל החזה.

קרם לחות עם הגנה מתאימה: קרם לחות הוא הבסיס לאיפור בכל עונות השנה ואחראי הן על מוצקות העור והזנתו בלחות, והן על ספיחת איפור הבסיס, המייק אפ ותכשירים נלווים נוספים לטובת מראה טבעי ואחיד. בעונת הקיץ, מומלץ להקפיד על שימוש בקרם לחות המכיל מסנני הגנה מפני קרינת UV שנגרמת כתוצאה מחשיפה לשמש. הגנה זו חשובה למניעת צריבות בעור הפנים ולעיכוב תהליכי הזדקנות והופעת קמטים וכתמי פיגמנטציה. למי שמעוניינת לשלב לצד הלחות גם אלמנטים של שיזוף לשאר חלקי הגוף, אז לאחרונה נחשפנו למוצר חדש נוסף מבית נטע אלחמיסטר, קרם גוף משזף Hydrating Body cream שבהחלט נראה פריט ביוטי שווה ומעניין מאוד.

וכמובן, משקפי שמש בסטייל: משקפי שמש הם כבר מזמן אינו פריט המיועד להגנה על העיניים בלבד ונחשבים בימנו לפריט אופנתי שמשדרג את הסטייל בכל הופעה. רצוי לרוב לאגור מספר דגמים של משקפיים אופנתיות בעיצובים ובגוונים שונים לטובת התאמה לסגנונות לבוש ובילוי שונים בקיץ. משקפי השמש יכולים לשמש גם כאביזר שיער, כאשר הם מונחים על הראש ודואגים לשמר את השיער במסגרת מסודרת ולשדר מראה קליל ונינוח, הכל בהתאם להעדפות האישיות שלך.