מתי מתחילים לקנות בגדי הריון?

0
474
credit Pixabay

בשעה טובה ובמזל טוב את בהריון! לא משנה אם זהו ההריון הראשון שלך, השני או יותר, הדבר שהכי מסקרן אותך בתחילת ההריון ולפעמים גם את כולם, היא, מתי תצא הבטן? כשיוצאת הבטן כולם יודעים שהנך בהריון וזהו גם הזמן להתחיל להרגיש אותו וללבוש בגדי הריון. נשאלת השאלה, האם כבר בשלב של יציאת הבטן צריך לרכוש בגדי הריון? על השאלה הזו נענה כעת.

כל אחת וגופה

כל הריון הוא שונה וכל מבנה גוף הוא שונה ולכן, אצל כל אחת גודל הבטן משתנה באופן אחר. יש נשים שכבר בסוף הטרימסטר הראשון יהיו עם בטן יחסית גדולה ואגן שהחל להתרחב ויזדקקו לבגדי הריון ויש כאלו שלא יזדקקו להם בשלב זה והן יוכלו עוד ללבוש בגדים שקיימים להן בארון.

כל מי שהייתה מתי שהוא בהריון יודעת שלפעמים זה ממש לא נוח ללבוש בגדים שאינם מותאמים להריון מהסיבה שהם קצת יותר לוחצים על הגוף ולא מאפשרים את הנוחות עם הבטן שהולכת וגדלה. רכישת בגדי הריון שמותאמים להחזקה של הבטן ההריונית בצורה טובה, בהחלט יהיו נוחים יותר. מהסיבה הזו, אם את מרגישה שהבגדים הרגילים כבר צפופים עבורך, זה הזמן לעבור לבגדי הריון.

כשבא לך לחגוג את הנשיות שלך

בגדי הריון הם לא רק בגדים שלובשים כשיוצאת הבטן. יש היום אופנה שלמה המיועדת להריוניות שרוצות לחגוג את עוצמת הנשיות שלהן. אפשר למצוא כמעט כל פריט שיש בבגדים רגילים, בגרסתו ההריונית. שמלות נוחות בצבעים מגוונים, חולצות מעטפת שמאוד מתאימות לגדילת הבטן ומכנסיים הכוללות בד עליון נוח ולא לוחץ. אם את רוצה לעבור את תשעת החודשים האלו בסטייל ובנוחות, תוכלי לחדש את המלתחה שלך במספר הופעות סופר מגניבות וסופר הריוניות.

בגדי הריון, לא בהכרח במחיר יקר

לבגדי הריון יש סטיגמת מחיר. הדבר נובע מהסיבה שעד לא מזמן המחיר שלהם היה דיי יקר. בשנים האחרונות אנו רואים מגמה שבה רשתות מגוונות מעצבות קולקציות של בגדי הריון בזול. במקרה זה אין הבדל באיכות הבד או העיצוב. מדובר בקולקציות ליום יום המאפשרות לכל הריונית לרכוש ולהתפנק.

היתרון שיש בבגדי הריון

מה שנוח ברכישה של בגדי הריון ולא בגדים רגילים במידות יותר גדולות, זו היכולת שלהם להתרחב עם גדילת הבטן. הקולקציות מעוצבות מבדים נמתחים ומחולצות ושמלות בעלי כיווצים המאפשרים לכן לגדול לתוכם ובכל שלב להיראות מאוד טוב. במקום שתחליפי את כל המלתחה שלך בבגדים גדולים יותר בכל פעם, פשוט תוכלי לרכוש מספר הופעות שישמשו אותך לאורך תשעת החודשים. בדרך כלל תצטרכי לעשות שני סיבובי קניות, אחת לקיץ ואחת לחורף, כי תשעת החודשים בדרך כלל מתפרשים על כמה עונות.

לסיכום, בגדי הריון ניתן לרכוש לפי השלב שבו את נמצאת בהריון ולפי הנוחות שלך. יש להם יתרונות שאין בבגדים רגילים ולכן זו קניה כדאית.