מרגישה שעשית הכל ושום דבר לא עוזר לשיער שלך? הגעת למקום הנכון!

0
286
קרדיט PIXABAY

לא בכדי נאמר ששיער הוא כוח; יש לו עוצמה שאי אפשר להתכחש לה, הוא משמש אף כסוג של אקססורי שמשלים את המראה הכללי של הלוק. משום כך, אנחנו מקפידות ככל האפשר על טיפוחו ברמה הגבוהה ביותר. למרות זאת, עם כל ההשקעה שלנו, בכל זאת מרגיש לנו שמשהו עדיין לא מסתדר כמו שצריך, ושאת יכולה פשוט להעניק לו הרבה יותר. החלקה אורגנית היא הפתרון, ולא רק שהיא 'תסדר' את השיער שלך אחת ולתמיד, היא גם תעניק לו בוסט של אנרגיה ובריאות שהיו חסרים לו, למרקם מושלם ומראה בריא וחזק.

החלקה אורגנית היא רק אמצעי אחד לחיזוק שיערך

החלקה אורגנית היא מומלצת מאוד לשיער מהסיבה שבניגוד להחלקות הכימיות, היא אינה פוגעת בשיער על מנת ליצור את האפקט החלק והמרשים. לא זאת ועוד, אלא שההחלקות האורגניות מכילות חומרים טבעיים, וויטמינים ומינרלים שגם מסייעים לשיער להשתקם, ומחזקים אותו.

כעת כשהיתרונות של ההחלקה האורגנית ידועים, חשוב לציין שישנן כמה דרכים נוספות חשובות לא פחות, לשמירה על השיער באופן שוטף:

  • כמה שפחות לחפוף – זוכרת את הימים שהיית חופפת יום כן יום לא? ובכן, תשכחי מזה! כיום ידוע שחפיפה יתרה הופכת את השיער לשומני יותר ומחלישה אותו. ההמלצה היא להקפיד על פעם-פעמיים בשבוע בלבד, ועדיף לא יום אחרי יום אלא אם כן אין ברירה. כמה שיותר מרווח בין החפיפות, מה טוב.
  • ויטמינים – האם ידעת כי ישנם ויטמינים שנחשבים מעולים לחיזוק השיער? ברזל, בי 12 ואבץ למשל, יעשו את העבודה בצורה מצוינת, בעיקר אם יש לך נטייה לנשירה. ניתן לשלב את הוויטמינים כתוספים בפני עצמם או פשוט לצרוך מזונות המכילים אחוז גבוה מאלו.
  • כמה שפחות חשיפה לשמש – ודאי יצא לך לשמוע לא פעם על כמה השמש מייבשת את השיער, כך שעדיף כמה שפחות להיחשף אליה. בנוסף, מומלץ לשלב מסיכות הזנה לשיער כחלק משגרת הטיפוח, וכך ליצור הגנה נוספת.

להתאים לשיערך את ההחלקה המדויקת

ישנם סוגים שונים של החלקה אורגנית – החלקה הודית, החלקה OXO, החלקת חימר ועוד רבות ונפלאות. כל אחת מכילה הרכב שונה של חומרים טבעיים ומתאימה לסוגי שיער שונים. המטרה שלך היא להבין מהי ההחלקה המדויקת עבור הרכב השיער שלך, כך שתעניקי לו את הטוב ביותר. כדי לעשות זאת, עליך ליצור קשר עם מעצבת השיער המקצועית שלך, ולהבין יחד איתה מהי ההחלקה הנכונה עבורך.

הידע המקצועי של המעצבת ויכולתה להבין בדיוק מה השיער שלך צריך על מנת להתחזק ולקבל אפקט בריא ומרשים הרבה יותר. עם החלקה אורגנית שמתאימה לצרכי השיער שלך והמטרות שלך, תוכלי להשיג את השיער שתמיד חלמת עליו תוך זמן קצר, ובלי כל מאמץ. תתחדשי