טרנד הדפסי החיות כאן כדי להישאר – הצצה לקולקציית החורף של אלדו

0
1514
טרנד הדפסי החיות כאן כדי להישאר - הצצה לקולקציית החורף של אלדו
צילום: אלדו יח"צ

רשת ההנעלה הפופולארית ALDO משיקה קולקציה חדשה לקראת החורף הקרוב, ומביאה לשוק האופנה טרנדים מרעננים המשלבים גם פרשנויות חדשות לפריטים הקלאסיים המוכרים. כמדי עונה, רשת Aldo ממשיכה לחדש ולהביא לקהל היעד קולקציות מתחלפות, הנותנות פרשנות עכשוית לטרנדים הפופולארים של עולם האופנה.

הקולקצייה החדשה כוללת בין היתר נעליים בהדפסי חיות בצבעים נועזים ותוססים, מגוון פריטים בגוון שקוף וקולקציה בהשראת המערב הפרוע, כולם קלאסיקות מוכרות עם טאץ׳ חדשני ויחודי.

לצד אלו ניתן למצוא גם חזרה של טרנד הדפסי החיות המלווה את החברה כבר כמה עונות. בין הדגמים החדשים האופיניים לקולקציה של עונה זו, ניתן למצוא  מגוון רחב של נעליים גבוהות ושטוחות כאחד, העשויות עור רך ומצויידות פרווה, בהדפסי נמר, טיגריס וזברה. לצד כל אלו ניתן למצוא גם דגמים בעלי הדפסי עור נחש נועזים, שמופיעים הפעם גם על פריטים ספורטיביים כמו סניקרס.

סגנון נוסף שהצטרף לקולקצית החורף החדשה הוא סגנון הקואו-גירל בעל קונוטציה מיידית למערב הפרוע. הפריטים השונים מגיעים בגוונים מדבריים חמים של שחור, בורדו וחום וביניהם ניתן למצוא מגבפי בוקרים קצרות וגם מגפיים עד הברך בהדפסי תנין ייחודיות.

טרנד הדפסי החיות כאן כדי להישאר - הצצה לקולקציית החורף של אלדו
צילום: אלדו יח"צ

ללקוחות שמעוניינות בלוק צבעוני ויייחודי, מציעה אלדו פריטים נועזיים בעיצובים אקסצנטריים יותר כמו נעלי עקב שקופות או בעלות הדפסים צבעוניים ייחודיים. מי שמחפשת הופעה מושלמת שאי אפשר להתעלם ממנה, תוכל להוסיף פריטי אקססורייז מיוחדים כמו עגילים ומשקפי שמש אוברסייז ופריטים בצבעים נועזים.

לצד הטרנדים הנועזים, ממשיכה רשת אלדו גם בעיצובים האופיניים לה, ברוח מעודנת וקלאסית יותר. מדובר בקולקציה קלאסית המעניקה תחושה של לוק לונדוני, ובין הפריטים השונים ניתן למצוא נעלי אוקספורד, מגפונים חלקים בשילוב ניטים עדינים על הסוליה, נעלי עקב ועוד, והכל בגוונים של שחור, בורדו ואפור בהיר.

אלדו מייצר גם קולקציית גברים ייחודית, כאשר הפריטים לעונה מכילה מגוון רחב של נעליים בעלות סוליות גמישות, המציעות נוחות וחיבור לעולם האתלטי. בקולקציה ניתן למצוא נעליים אלגנטיות, מגפונים, סניקרס גבוהות ונמוכות, נעלי אוקספורד, ונעליים שונות עם רקמות בצבעים של שחור, לבן, אדום, חום, כחול כהה ועוד. קולקציה זו מדגישה בבירור ללא ספק כי רשת ALDO דוגלת בשילוב מוצלח בין אופנה לנוחות, מבלי שאחד יעלה על השני.

לאתר ALDO