הטרנדים לנשים בקיץ 2021 על פי בית האופנה GOLBARY

0
1563
צילום עמיר צוק

צבעי גלידה, שילובי תחרה, אוברולים, שמלות רומנטיות,

פריטים בשחור/לבן ומכנסיים מתרחבים

 

צבעי פסטל, שמלות ארוכות, שילובי תחרה, פריטים בשחור/לבן והמון פריטים נוחים ואיכותיים, אלו הטרנדים שחשף בית האופנה GOLBARY בהשקת קולקציית קיץ 2021.

 

אחת המגמות הבולטות בקולקצייה החדשה של GOLBARY הם צבעי הפסטל, "צבעי הגלידה", השולטים העונה הקרובה:  מירוק מנטה, לגווני ורוד, צהוב, סגול לילך וניוד.  הטרנד הפסטלי מופיע במגוון הפריטים החל מטישרטים וחולצות ליום יום ועד  שמלות, מכנסיים, חליפות  וג'קטים לעבודה או לאירוע.  גם באקססוריז המשלימים מככבים צבעי הגלידה מחגורות, תיקים ועוד.

 

אחת ממגמות האופנה הבולטות בקיץ הנוכחי, הוא טרנד שילובי התחרות בווריאציות שונות ומגוונות המקנות לפריטים מראה רומנטי ורך:  חולצות מבדי תחרה עדינים בגזרות מחמיאות, בשילוב גופיות ועד שמלות קיציות באורך מידי.

 

טרנד בולט העונה במלחתה של GOLBARY ה-BLACK&WHITE -שילוב מנצח של שחור ולבן. שמלות שמשלבות את הגוונים בצורה מושלמת, תיקים לבנים באווירת קיץ ששוברים את הלוק של השמלה השחורה הקטנה וחליפות מחויטות לבנות טהורות שהכי נכונות העונה ויוצרות מראה אלגנטי ונשי.

צילום עמיר צוק
צילום עמיר צוק

 

גם העונה מציע בית האופנה  GOLBARY קולקצייה של  אוברולים,   שכבר מזמן השתלטו על כל מלתחה אפשרית:  מאוברולי ג'ינס עם כיסים, לאוברולים בגווני פסטל בשילוב תחרות עדינות. אוברולים נשפכים בשילוב חגורות מותן ועוד.

 

בגזרות המכנסיים, מציע המותג גזרות חדשות ומפתיעות עם תפנית מרעננת, הם רחבים יותר, נשפכים יותר והרבה יותר נינוחים, לצד חליפות פונקציונליות וקלילות על הגוף במראה משוחרר,  מכנסי שרוואל ליום יום וג'ינסים בגזרה ישרה למראה הקז'ואלי שאימצנו לאחרונה.

 

גולת הכותרת בקולקצייה החדשה היא ליין  השמלות  המגוון שניתן להשיג באורכי מידי ומקסי,  בשלל סגנונות וצבעים קייציים, משמלות מחוייטות לעבודה, או שמלות רומטיות לשימוש יום יומי ועד שמלות  אלגנטיות

 

 

ליציאה או אירוע. הקולקצייה כוללת בין היתר:   שמלות ארוכות, קלילות  ונשפכות,  שמלות רומנטיות   או שמלות המלוות את הגוף ויוצרות לוק קליל ונכון לימי הקיץ החמים.

 

 

טווח מחירים:

מכנסיים- החל מ 199.90 ₪

חולצות- החל מ 129.90 ₪

שמלות-  החל מ 199.90 ₪

ג'קטים – החל מ 199.90 ₪

אוברולים- החל מ 349.90 ₪

 

תיקים- החל מ 129.90 ₪

תכשיטים- החל מ 99.90 ₪

כובעים- החל מ 89.90 ₪

כפכפי אצבע – החל מ 99.90 ₪

חגורות- החל מ 99.90 ₪

 

 

מעצב ראשי: יעקב גולברי 

להשיג ברשת חנויות GOLBARY ברחבי הארץ ובאתר גולברי: golbary.co.il

 

צילום עידו בירן
צילום עמיר צוק