השמלה תמיד באופנה

0
2631
השמלה תמיד באופנה

אם יש פריט לבוש שנותר בעינו זו השמלה, אם כי היא עברה שינויים משמעותיים. אם במאות ה-18 וה-19 התהדרו הנשים בשמלות מפוארות, הרי שהיום ניתן למצוא שמלות מכל הסוגים – שמלות מיני, שמלות פרחוניות לקיץ או שמלות ערב ארוכות. לכל אישה, גם אם היא נוהגת ללכת במכנסי ג'ינס בחיי היום יום, תלויה שמלה בארון, ואותה היא מוציאה לרגל אירועים מיוחדים.

להתאים את השמלה למבנה הגוף

השמלה יכולה להדגיש את היופי שלך, אך היא עלולה גם להבליט את הצדדים הפחות מחמיאים כמו בטן נפוחה או חזה שופע. משום כך, כאשר את בוחרת שמלה, כדאי להתאים אותה למבנה הגוף המיוחד שלך. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

  • מדגישה את המותניים – ישנן נשים המתאפיינות בגזרת שעות חול: אגן רחב, חזה נשי ומותניים צרות. במקרה זה כדאי ללבוש שמלות שידגישו את המותניים, כלומר, את האזור המחמיא יותר של הגוף.
  • מבנה גוף אובלי – והכוונה היא לנשים בעלות חזה גדול ומעוגל, זרועות מעוגלות, רגליים ארוכות ומותניים בלתי מודגשות. לנשים בעלות מבנה גוף כזה מומלץ לבוש שמלות קצרות הכוללות חלק עליון רחב. שמלות כאלה יכסו את החלק העליון וידגישו את הרגליים.
  • לאזן את המראה – ישנן נשים בעלות מבנה גוף מלבני. כלומר, רוחב הירכיים והכתפיים זהה ומותניים רחבות. במקרה זה כדאי לבחור בשמלה אשר מדגישה את אזור המותניים ומטשטשת את האזורים האחרים של הגוף.
  • שמלה לגוף משלוש – לנשים שיש להן חזה קטן ואגן רחב יתאימו שמלות מחשופים בעלות שרוולים קצרים. לבעלות מבנה גוף שהוא משולש הפוך (אגן צר וחזה גדול) תתאים שמלה בגזרת בלון.

מדוע דווקא שמלה

מבין כל הבגדים בארון בוחרות הנשים ללבוש שמלות, ולא רק לאירועים חגיגיים. ללא ספק, השמלה גורמת לאישה להיאות נשית יותר, אך יש לה צד פרקטי. זאת משום שהשמלה, מכל הבגדים האחרים שיש, חוסכת זמן התארגנות בבקרים. היא פוטרת את האישה מלהתאים את החולצה לחצאית או למכנסיים וגורמת לה להיראות טוב ולהרגיש אף יותר טוב. ולבסוף, שמלה איכותית מאפשרת לכל אישה להתפרע מעט מבחינת עיצוב. לדוגמה, אם את לובשת שמלה ירוקה ונעליים אדומות, את משווה לעצמך מראה שובב מעט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here