אופנה גדולה מהחיים

0
2823
אופנה גדולה מהחיים

בשנים האחרונות אנחנו מתחילים לראות סדקים בתעשיית האופנה המשומנת, תעשייה שמקדשת את תרבות הרזון ומזניחה את תרבות היופי הממוצעת. עם עלייתן של דוגמניות הפלאס סייז, ובראשן אשלי גרהאם היפהפייה, דוגמנית העל המעטרת את שעריהם של עיתוני היופי הפופולאריים ביותר בעולם (Sport's Illustrated לדוגמה שידוע בחיבתו לדוגמניות שדופות) ומציגה את מודל היופי העדכני – אישה מקומרת בעלת מידות נפוצות יותר בקרב הקהל הרחב, שעדיין הפלא ופלא אוהבת את עצמה ומרגישה בנוח בעורה.

חשוב שתבינו, איננו מקדשים מבנה גוף אחד על פני מבנה גוף אחר, אלא חושבים שתעשיית היופי צריכה להרחיב את מאפייניה ולפנות לקהלים נוספים כמו אופנה לנשים מלאות. בכך אנחנו בעצם מעוניינים לערער על תפיסת היופי הנפוצה. רזות, מלאות, שמנות, נמוכות וגבוהות, לכולן יש מקום של כבוד וכולן מתבקשות לאהוב את עצמן ולחגוג את נראותן.

אופנה לנשים מלאות – כאן ועכשיו

אם נשים את הנאום שלנו בצד, בתקווה שהמסר הופנם, מופנם ויופנם, נציין את השינוי המרענן שחברות האופנה עוברות. בעבר, בגדים במידות גדולות הפגישו את צרכניות האופנה עם שקים כעורים שנועדו להסתיר כל טפח בגופה של האישה ו"למזער", "לצמצם" ו"להסתיר" את גופה. כאשר המידה הממוצעת של האישה הישראלית היא 42, אזי מדובר בנשים רבות שנותרו ללא מענה אופנתי ראוי. כיום, על אף העובדה כי חברות אופנה אחדות עדיין נמנעות מלהיות מקושרות לפלאס סייז, אחרות מציגות תמונת מצב מרעננת בדמות קולקציות אופנתיות, מתוחכמות ונועזות לנשים, שלא מפחדות להדגיש את הקימורים הנשיים, להציג קצת (או הרבה) עור ולהנכיח את לובשת הבגדים בסביבתה.

חוגגים את הגוף בביקיני

כיום, נראה יותר ויותר קולקציות של בגדי ים חושניים ומעוצבים יותר בדמות ביקיני. אחד מסגנונות הביקיני שתופסים אהדה בקרב נשים בכל המידות הן ביקיני בגזרה גבוהה. מדובר בבגד ים שני חלקים – חזייה ותחתוני גזרה גבוהה. בגד הים מחמיא לגוף, מדגיש את הקימורים בעדינות, יחמיא לבטן (גם אם יש לכן מה לתפוס) ויאפשר לכן להתנועע בחוף הים בבגד ים אופנתי ומדליק שלא נראה כאילו הוצאתן אותו מהארון של סבתא שלכן.

CROP TOP PLUS SIZE

בגדי ה-CROP TOP (חולצות הבטן) אינן נועדו רק לאלו המציגות בטן שדופה וגוף גבעולי ודק. באמצעות שילוב מתוחכם ונכון, ניתן ללבוש חולצות בטן בשילוב שיציג מראה מתוחכם, נועז וסקסי שידגיש את קימוריכן ויצניע את מה שתבחרו להצניע. בחרו מכנסיים או חצאית בגזרה גבוהה שיאריכו את גופכן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here