טיפים לרכישת בגדי תינוקות

0
2077
טיפים לרכישת בגדי תינוקות

כהורים, אנו מעוניינים להעניק לתינוק הרך את הטוב ביותר האפשרי. ביגוד מתאים הוא דרך מעולה לעטוף את התינוק ברכות ובחום לה הוא זקוק. כדי לעשות זאת, יש לבחור אותו בחוכמה. לפניכם טיפים ועצות שיסייעו לכם לעשות זאת.

נוחות היא התכונה החשובה ביותר לזאטוטים, ויש להתחשב בה בבחירת פרטי ביגוד. בגד יפה זה כיף, אך לא על חשבון הנוחות. וודאו שהבד עשוי כותנה מלאה, גמיש ונעים למגע ובעדיפות לביגוד עם כמה שפחות כיסים, רקמות ותפרים – שלא יציקו לתינוק. בגד גוף שמשולבים בו תיקתקים בין הרגליים יהיה נוח ולא לוחץ על הבטן.

הסוד של התיקתקים

בגד גוף וחולצות עם תיקתקים בכתפיים מאפשרים מפתח רחב לראש. החל מגיל תשעה חודשים תוכלו לבדוק אפשרות לחולצות ומכנסיים נפרדים להלבשה מהירה (בגיל שבו הם מתחילים להיות ממש סקרנים ולזוז הרבה, מה שהופך את עניין ההלבשה למאתגר יותר). אוברולים ומכנסי רגליות הם נוחים יותר לתינוק וזולים ביחס לבגדים מושקעים הנלבשים רק פעמים בודדות.

באינטרנט או בחנות

שתי האפשרויות מומלצות במידה דומה, אולם כאשר אתם בוחרים ברכישה אינטרנטית, בררו מיהו היצרן ומהו הרכב הבד, כיוון שבשונה מרכישה בחנות, אינכם יכולים למשש ולבחון אותו מקרוב טרם הקניה.

חומרי גלם

העדיפו ביגוד העשוי בד טבעי שאינו כולל חומרים מלאכותיים. ניתן כיום לאתר חנויות ומותגים רבים המעצבים בגדי תינוקות ללא צבעים מלאכותיים. תוכלו למצוא גם בגדים עשויי בד אורגני הצבוע בעבודת יד.

טיפים לרכישת בגדי תינוקות

חורף – קיץ – סתיו – אביב

עשו לכם מנהג לקנות בגדים בסוף העונה – בשביל השנה הבאה; כך תחסכו קנייה במחיר מלא. אין צורך לקנות מלתחה שלמה – 3-2 חולצות ומכנסיים יספיקו על-מנת להשאיר את התינוק בלבוש "אופנתי".

אפשר גם לתקן!

רוב בגדי התינוקות נותרים חלקים ובלתי פרומים. עם זאת, כדי ללמוד לתקן בגד טוב שנפרם מעט באחד התפרים, או שהתיקתק שלו התחיל "לזייף". חבל לזרוק – ובמקום להגיע לחייט/ת, למדי ביו-טיוב כיצד לעשות זאת בעצמך (ואם את בת מזל, נסי לבקש מהאמא או מהדודה).

ניתן למצוא בימינו בגדי תינוקות מרהיבים ואיכותיים לבנות ולבנים – ממותגים וחברות שונים. על אף הפיתויים הרבים, הקפידו לבחור בבגדים נוחים ושאינם מסורבלים לתינוק.