פ י ק נ י ק

0
2479
פ י ק נ י ק

רגבי אדמה, ריחות של פריחה, שדות מרעה, ים השיבלים, נתזים של צבע ושמחה, כל אלה ועוד משתתפים בפיקניק הקולקצייה הקייצית של המעצבת יעל אורגד.

הקולקצייה הקייצית של המעצבת יוצאת אל חיק הטבע, מאופיינת כתמיד בצבעים ודפוסים שמחים הלקוחים מנופי הארץ.

קיץ ישראלי בצבעי טורקיז, ירוק תפוח, ורוד, אדום, כתום, מוקה ושפע של לבן על בדים כותנה וניילון קלילים ונעימים לימים הלוהטים משולבי דפוסים ייחודיים המיובאים בלעדית לבית האופנה.

בין הדפוסים האופייניים לקיץ הנוכחי, דשא רענן ובו חיפושית מטיילת להנאתה, זוג אוהבים נופש בטבע, פרחים בצבעוניות עזה ומלבבת, רקמות קבקבי קיץ ודפוסים של כבשה תמימה באחו.

בין פריטי הקולקצייה מכנסי כותנה וג'ינס באורך 7/8 או אורך רגיל, בעלי מגוון תיפורים ורקמות צבעוניות. לצד אלו חולצות טי מודפסות, שמלות טריקו פרחוניות באורך מתחת לברך , חצאיות כותנה וג'ינס בגזרת A באורך ברך לצד חצאיות ארוכות יותר באוירה רומנטית, משולבות בדים בדפוסים שונים ותחרה. שמלות ערב קלילות עשויות בדי ניילון מיובאים בגזרת בלון, משולבות כפתורי "תיק תק" שניתן לשחק עם סגירתם או פתיחתם ובכך לעצב ולשנות בהתאם למצב הרוח את אורך השמלה.

כתמיד משתלבים בקולקצייה ז'קטים מג'ינס המתאימים לכל עונות השנה והעונה לז'קטים נוספו רקמות צבעוניות וסיכות דש.

כמידי עונה, גם העונה ניתן להשיג פריטים המתאימים לתקופת ההריון ובעונה זו גדלה קבוצת ההריון. בין הפריטים מכנסיים עם תוספת לייקרה באיזור הבטן, מכנסי ג'ינס בגזרת "דייגים" ומספר טופים ארוכים יותר המתאימים לכיסוי הבטן.

את קולקציית הקיץ של יעל אורגד מלווים כתמיד אביזרים משלימים דוגמת תיק ג'ינס מעוטר שכבות בד צבעוניות, מגוון קבקבי קיץ צבעוניים, סיכות לדש עשויות פרחים, פרות, פרפרים וחיפושיות, שמיכת פיקניק עשוייה בד פיקה צבעוני ועליז המצורף לה פותחן קופסאות.

לפיקניק הקייצי מצורף "כריך" אנין במיוחד, זהו קטלוג הקיץ של המעצבת המכיל בחובו את שלל טעמי הקולקצייה. ב"כריך" הקולקצייה מופיעים המרקמים, ההשראות, התבלינים והניחוחות שבנו את הקולקצייה הנוכחית.

כדרכה של אורגד, מתוך חיפוש אחר השמחה והשלוה המאופיינים בדגמי הקולקצייה, כריך הקולקצייה מאפשר ללקוחה לקחת פסק זמן מן ההמולה של מרוץ החיים ולהתמקד בצבע ובשמחה הממתינים לה בחנויות .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here