חלונות ראוה בברלין

0
2180
חלונות ראוה בברלין

ברלין של סוף החורף היא עיר צעירה ותוססת,עם אוירה בוהמית ומרכזי עיצוב מתפתחים. נפילת החומה לפני כעשור לא ממש ביטלה את ההבדלים בין מזרח ומערב,כיום מחולקת ברלין לשניים.הצד המערבי העשיר הכולל בעיקר בנייני דירות והצד המזרחי המתפתח:שווקים,מקומות בילוי ,פאבים ,מסעדות וחנויות עיצוב חדשות.פתיתי השלג האחרונים אינם מונעים את הצגת הקולקציות החדשות לאביב ולקיץ 2005. ורוד בהיר,ורוד זוהר, ירוק ,כתום ,סגול ,לבן ,הדפסים נאיביים ,איורים ,שילובי חומרים בבגדים, בנעליים ובתיקים.

הכל עליז וצבעוני,גם מוצריי לייף סטייל כמו נרות ,מנורות, כלים, אריזות של ממתקים או עוגיות, הכל מושקע, צבעוני.

סימן ההיכר של העיר, פסלי דובים מעוצבים מפוזרים בכל רחבי העיר.

רחוב friedrichstasse הוא רחוב ארוך ומפואר, לאורכו בנייני משרדים גבוהים ומרכזי קניות שלא מביישים גם את ניו-יורק או פריז,עם כל המותגים המערביים הידועים.

ברחוב זה נמצאת נקודת מעבר הגבול לשעבר בין המזרח והמערב checkpoint charlie,כיום יש שם מחסום ומגדל שמירה וכן מוזיאון המתאר את ההיסטוריה של החומה וכן שרידי החומה שקושטו על ידי ציירים מקומיים.

מרכז קניות אחר נמצא ב hackesche hofe ,זהו מרכז רב שימושי שנבנה על ידי יהודים ב1906 ,המקום מורכב ממספר בניינים המקושרים ביניהם,בנוי בסגנון הארט-דקו ויש בו כיום קברטים,בתי קפה,מסעדות,בתי קולנוע ולאחרונה נפתחו בו בוטיקים של מעצבים צעירים:נעליים,תיקים,בגדים,תכשיטים ועוד.

חנות שאסור לפספס ביקור בה היא ה kdv (קה דה וה) חנות ענקית המתפרסת על כמה קומות ומציגה את עושר המערב בביגוד,הנעלה וקוסמטיקה אבל התפרסמה בעיקר בשל קומת האוכל הגדולה בעולם עם מבחר אדיר של מוצרי מזון,שתיה,מותרות ועוד.הכל מוצג באסתטיות ובעושר כמותי..אפשר לקנות וגם לשתות ולאכול .

בקומת האופנה מחווה למעצב איסי מיאקה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here